کد خبر : 1960012 | 02 شهریور 1402 ساعت 01:33 | 39.4K بازدید | 120 دیدگاه

ستاره بایرن به لیست هواداران مسی پیوست

پاسخ شجاعانه مولر به بزرگترین معمای فوتبالی!

توماس مولر، ستاره کهنه‌کار بایرن مونیخ، بدون تعارف به سخت‌ترین سوال فوتبالی دو دهه اخیر پاسخ داد.

پاسخ شجاعانه مولر به بزرگترین معمای فوتبالی!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی همچنان در دنیای فوتبال یکه تازی می‌کند و حضورش در اینترمیامی، انقلابی در این باشگاه تازه تاسیس ایجاد کرده است. تیم تاتا مارتینو پیش از حضور مسی حریفی ضعیف و دست و پا بسته به حساب می‌آمد، اما حالا کمتر تیمی توان شکست دادنش را دارد. همین موضوع باعث شده تا توماس مولر، بی‌تعارف از فوق ستاره آرژانتینی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ یاد کند.

مسی در حالی با پیراهن اینترمیامی در MLS می‌درخشد که کریستیانو رونالدو هم برای النصر در خاورمیانه بازی می‌کند. این دو ستاره تا همین چند سال پیش به خالق به‌یادماندنی‌ترین دوئل فردی تاریخ فوتبال بودند و اختلاف نظر زیادی در مورد اینکه کدام‌یک بهتر از دیگری است وجود دارد.

1914702

مولر در یک گفت‌وگوی جدید زمانی که با این سوال مواجه شد که از نظرش از بین کریستیانو رونالدو و لیونل مسی کدام‌یک بهترین بازیکن عصر خود هستند بی‌هیچ تردیدی برنده 7 توپ طلا را انتخاب کرد.

1914701

مولر با تحسین کاپیتان تیم ملی آرژانتین گفت: "از نظر من لیونل مسی! چرا که بسیاری هواداران به خاطر دیدن زیبایی‌های فوتبالش به استادیوم‌ها می‌روند. علاوه بر این مسی در گلزنی و ثبت رکوردهای مهم بسیار موفق عمل کرده است."

به این ترتیب توماس مولر به لیست بلند بالای بازیکنان سرشناسی پیوست که در پاسخ به بزرگترین معمای فوتبال مدرن، لیونل مسی را به عنوان پاسخ خود انتخاب می‌کند.

دیدگاه‌ها