کد خبر : 1960014 | 02 شهریور 1402 ساعت 01:37 | 14.1K بازدید | 6 دیدگاه

رکورد بی‌نظیر حسینی مقابل فکری (عکس)

سرمربی آلومینیوم اراک برای پنجمین مسابقه پیاپی اجازه برتری به همتای خود در تیم هوادار تهران را نداد.

رکورد بی‌نظیر حسینی مقابل فکری (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، پیروزی دو بر یک خارج از خانه آلومینیوم اراک مقابل هوادار تهران به رکورد استثنایی سید مجتبی حسینی در جدال با تیم‌های تحت هدایت محمود فکری ادامه داد و سرمربی ایرالکو توانست در این مسابقه سخت یک برد دیگر را به دست بیاورد.

سید مجتبی حسینی که تیمش هفته گذشته با نمایش کاملا بهتر نسبت به استقلال خوزستان به برتری یک بر صفر رسیده بود، در جدال هفته سوم برابر هوادار تهران هم توانست یک برد ارزشمند دیگر کسب کند و از سوی دیگر برای پنجمین مسابقه متوالی مانع از امتیازگیری محمود فکری شود.

1914704

مجتبی حسینی پیش از برتری همراه با آلومینیوم اراک مقابل هوادار تهران با تیم‌های مس کرمان، نفت مسجدسلیمان و ذوب‌آهن هم اجازه برتری به تیم تحت هدایت محمود فکری را نداده بود.

حسینی در دوران حضورش در مس کرمان و در زمان سرمربیگری محمود فکری در‌ تیم دسته اولی آلومینیوم در فصل ۹۹-۹۸ به تساوی بدون گل در اراک رسید که البته در آن مسابقه شروین بزرگ یک گل مشکوک برای تیم حسینی به ثمر رساند و در دور برگشت همان فصل هم که فکری هدایت خوشه طلایی ساوه را بر عهده داشت، سرمربی مس کرمان توانست به برتری یک بر صفر خارج از خانه دست یابد.

1914705

مجتبی حسینی پس از اینکه از مس کرمان جدا شد و روی نیمکت نفت مسجدسلیمان نشست، در دیدار رفت لیگ برتر که محمود فکری سرمربی استقلال تهران بود، در آستانه کسب پیروزی یک بر صفر قرار داشت که وریا غفوری در دقیقه ۸۸ کار را به تساوی کشید و در نیم‌فصل دوم هم که حسینی به ذوب‌آهن اصفهان رفته بود، توانست تیم تحت هدایت محمود فکری در نفت مسجدسلیمان را با نتیجه سه بر دو شکست بدهد.

حالا با برتری ۲ بر یک خارج از خانه شاگردان سیدمجتبی حسینی در آلومینیوم اراک مقابل هوادار این روند شکست‌ناپذیری او ادامه پیدا کرد و به ۵ مسابقه متوالی رسید.

دیدگاه‌ها