کد خبر : 1960045 | 02 شهریور 1402 ساعت 10:45 | 30.1K بازدید | 17 دیدگاه

بالاخره از ستاره برزیلی حمایت کردند: رهایش کنید!

دنی مورفی، ستاره سابق لیورپول، در میان موج انتقادات از کاسمیرو دفاع کرد.

بالاخره از ستاره برزیلی حمایت کردند: رهایش کنید!

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو فصل گذشته از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست و عملکرد درخشانی را در فصل اول حضورش در این تیم به نمایش گذاشت. 

با این حال، شرایط در این فصل کمی تغییر کرده و نمایش نه چندان خوب خط میانی شیاطین سرخ در دو بازی ابتدایی فصل جدید باعث شده که انتقادهای بسیاری در چند روز گذشته از این بازیکن و عملکردش مطرح شود. 

کارشناسان و ستاره‌های سابق فوتبال انگلیس مانند جیمی کاراگر این ستاره برزیلی را زیر سوال بردند و حتی مدعی شدند که جذب او اقدامی اشتباه از سوی مدیران یونایتد در پنجره تابستانی گذشته بوده است. 

1902905

مورفی در گفتگو با دیلی میل در این باره اظهار داشت:« همه چیز بستگی به پویایی تیم و سبک سازگاری با آن و همچنین درک متقابل افراد از هر بازیکن دارد. کاسمیرو هافبک دفاعی است. اگر او در خط میانی‌ای بازی کند که سازگاری دفاعی و تاکتیکی بهتری داشته باشید، شرایط دو بازی اخیر را تجربه نخواهد کرد. 

او یکی از بهترین هافبک‌‎های دفاعی یک دهه اخیر است. فکر می‌کنم به زودی به همان آمادگی فصل قبل بازخواهد گشت. من هیچ نگرانی و ترسی از این بابت ندارم اما فکر می‌کنم او نیاز به بازیکنانی دونده در اطرافش دارد که بتوانند هرچه زودتر به او کمک کنند. مطمئنم کاسمیرو در یک یا دو سال آینده همچنین بازیکنی فوق العاده خواهد بود.»

دیدگاه‌ها