کد خبر : 1960100 | 02 شهریور 1402 ساعت 15:13 | 16.3K بازدید | 3 دیدگاه

بعد از ۲۶ فصل، رکورد تاریخی گلزنان امارات شکست

رکورد فهد خمیس گلزن افسانه‌ای تاریخ امارات پس از ۲۶ سال توسط یک هم‌وطن او شکسته شد.

بعد از ۲۶ فصل، رکورد تاریخی گلزنان امارات شکست

به گزارش ورزش سه، علی مبخوت با دبل در دیدار نخست تیمش الجزیره موفق شد رکورد برترین گلزن تاریخ لیگ امارات را به نام خود بزند.

1914891

او ۱۵ فصل اخیر همراه با الجزیره در لیگ حضور داشته پ با ۲۵۰ گل در صدر گلزن تاریخ فوتبال امارات قرار گرفت. مبخوت ۲۱۰ گل در لیگ، ۱۲ گل در جام حذفی، ۱۱ کل در جام اتحادیه، ۲ گل در پلی آف  لیگ قهرمانان آسیا، ۱۴ گل در لیگ قهرمانان آسیا و یک گل در جام باشگاه‌های جهان به ثمر رسانده است. مبخوت این فرصت را دارد تا همچنان به این عدد بیفزاید و رکوردش را دست نیافتنی‌تر کند.

1914890
علی مبخوت

تا پیش از این فهد خمیس این عنوان را ۲۶ سال در اختیار داشت، او ۲۶ سال در باشگاه‌های اماراتی حضور داشت و ۱۷۵ گل در لیگ امارات،۳۴ گل در جام حذفی، ۱۷ گل در جام فدراسیون، ۱۴ گل در جام اتحادیه، ۵ گل در سوپرجام،۲ گل در مسابقات قهرمانی خلیج فارس و ۲ گل در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده بود.
 

1914888
فهد خمیس

سباستین تیگالی ستاره آرژانتینی نیز در ۱۰ سال اخیر در دو تیم الوحده و النصر حضور داشته، ۱۷۹ گل در لیگ،۱۲ گل در جام حذفی، ۳۶ گل در جام اتحادیه، یک گل در سوپرجام و ۱۰ گل در لیگ قهرمانان آسیا زده و با ۲۳۹ گل به دنبال علی مبخوت است، او حداقل یک فصل فرصت دارد تا رکورد خود را بهبود ببخشد اما بعید است بتواند به علی مبخوت برسد.

1914889
تیگالی

دیدگاه‌ها