کد خبر : 1960105 | 02 شهریور 1402 ساعت 15:28 | 10.2K بازدید | 6 دیدگاه

شکست آلکاراس از بسکتبالیست آمریکایی!

در مسابقه نمایشی در هفته ماقبل آغاز یو اس اوپن، جیمی باتلر از کارلوس آلکاراس امتیاز گرفت!

شکست آلکاراس از بسکتبالیست آمریکایی!

به گزارش “ورزش سه”،  در هفته پیش از شروع بخش اصلی مسابقات یو اس اوپن، در یک مسابقه نمایشی و خیریه در حضور طرفدارن پرشور تنیس نیویورک، جیمی باتلر و کارلوس آلکاراس به مصاف یکدیگر رفتند.
مسابقات یو اس اوپن مثل هر تورنمنت دیگری که در آمریکا برگزار می‌شود، برنامه‌های نمایشی و خیریه برای سرگرم کردن هواداران را تدارک دیده است. در یکی از این برنامه‌ها کارلوس آلکاراس با فرانسس تیافو بازی می‌کرد و جیمی باتلر، ستاره بسکتبال ان بی ای، در کنار زمین برای تهییج هواداران حضور داشت. در مقطعی، تیافو راکت خود را به باتلر داد تا او یک امتیاز را با نفر اول تنیس مردان جهان بازی کند.

1914899

باتلر با روحیه خاص خود برای برای آلکاراس کری می‌خواند و گفت:” سرویس محکم بزن تا ببینی چطور آن را برمیگردانم!” البته آلکاراس این سرویس را محکم نزد تا باتر آن را به سادگی برگرداند. آلکاراس نیز وارد یک رالی کم فشار با باتلر شد. اما این بسکتبالیست پرآوازه آمریکایی، با قدرت ضربه فورهندی را نواخت که حتی برای آلکاراس نیز غیره منتظره بود و موفق به برگرداندن آن نشد، و در کمال تعجب باتلر موفق به بردن آن امتیاز در میان تشویق بلند تماشاگران آمریکایی شد.

لازم به ذکر است باتلر از طرفداران تنیس و به خصوص آلکاراس است و در مسابقات مسترز میامی به تماشا و تشویق بازی‌های او رفته بود. جایی که آلکاراس به نیمه نهایی رسید و موفق نشد از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

دیدگاه‌ها