کد خبر : 1960112 | 02 شهریور 1402 ساعت 15:55 | 11.1K بازدید | 13 دیدگاه

پوچتینو: یک کلمه با لوکاکو حرف نزده‌ام

مائوریسیو پوچتینو فاش کرد که هنوز با روملو لوکاکو حرف نزده و گفت که همه چیز را در اختیار باشگاه گذاشته است.

پوچتینو: یک کلمه با لوکاکو حرف نزده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با مائوریسیو پوچتینو هم شروع خوبی در لیگ برتر نداشته و از دو بازی ابتدایی فصل تنها یک امتیاز گرفته است (تساوی برابر لیورپول). آبی‌ها فردا در خانه میزبان لوتون، تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر هستند در حالی که این روزها وضعیت نامشخص روملو لوکاکو نیز سوالات زیادی را ایجاد کرده است.

1914922

پوچتینو در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: «درست است. از نظر مصدومیت ها کمی بدشانس هستیم، اما من مثبت هستم و به زودی مصدومان ما بر می گردند. چوکووامکا بعد از چند هفته بر می گردد و اینطور نیست که ماه ها غایب باشد. او گل زد و بعد مصدوم شد. کمی بدشانس بود، اما او او جوان است و قوی تر خواهد شد.»

نقل و انتقالات؟ «پنجره نقل و انتقالات باز است و باشگاه همچنان می تواند خرید کند.»

جذب پتروویچ و واشنگتن؟ «در این مورد نمی‌توانم چیزی بگویم.»

1903462

آیا تا به حال با لوکاکو صحبت کرده اید؟ «نه، وضعیت تغییر نکرده است.اگر بازیکن مایل باشد و باشگاه بخواهد راه حلی پیدا کند، به من خواهند گفت که چیزی تغییر کرده است یا خیر. من اینجا هستم و شرایط را از قبل پذیرفته‌ام. در مورد لوکاکو من نتوانستم چیزی را تغییر بدهم.»

آیا می توانید کاری مانند استرلینگ با لوکاکو انجام دهید؟ «تحول رحیم، به خاطر کار و تلاش خودش است نه من.»

مودریک مصدوم شده؟ «چند روزی است مصدوم شده و او برای فردا در دسترس نخواهد بود. مودریک بازیکنی است که امیدوارم بتوانم به او کمک کنم تا به سبکی که می خواهم بازی کند. مشکل بزرگی نیست، باید یک هفته یا شاید چند روز صبر کنیم.»

اگر لوکاکو فروخته نشود؟ «اگر بازیکن و باشگاه بخواهند راه حلی بیابند، این کار را انجام می دهند. تا آن زمان من دخالت نخواهم کرد. وقتی به چلسی آمدم، این شرایط را قبول کردم.»

1914925

لوتون؟ «بازی سختی خواهد بود. فکر می کنم آنها تیم قدرتمندی هستند. آنها در مرحله انتقال واقعا سریع می دوند و در ضربات ایستگاهی قوی هستند. ما باید آماده باشیم تا سبک بازی خودمان را تحمیل کنیم.»

مقابل لیورپول و وستهام خوب بازی کردید ولی برنده نشدید: «برای بردن باید بد بازی کنیم؟ ما به زودی موفق خواهیم شد. بازیکنان جدید باید خودشان را وفق دهند و این فقط مسئله زمان است. همه چیز به کار و اعتماد به نفس بستگی دارد. کایسدو، لاویا، دیاسی، سانچز، همه بازیکنانی هستند که اخیرا اضافه شده اند و زمان نیاز دارند. زمانی که پنجره نقل و انتقالات بسته شود، شرایط بهتر خواهد شد. در مورد کیفیت تیم شکی ندارم.»

دیدگاه‌ها