کد خبر : 1960119 | 02 شهریور 1402 ساعت 16:18 | 24.9K بازدید | 23 دیدگاه

مصدومیت تاندون عضلانی ساق پا

کیکر: رم و سردار - همه چیز در گروی تست پزشکی

کیکر آلمان ادعا کرد که انتقال سردار آزمون به رم ممکن است به دلیل مصدومیت اخیر او با مشکل مواجه شود و همه چیز منتفی شود.

کیکر: رم و سردار - همه چیز در گروی تست پزشکی

به گزارش "ورزش سه"، انتقال سردار آزمون از بایر لورکوزن به رم تقریبا قطعی شده و انتظار می رود ستاره ایرانی این تیم آلمانی را ترک کند اما هنوز یک مانع بزرگ وجود دارد.

1914935

کیکر در این باره نوشت: «شرایط سردار آزمون در فصل گذشته آسان نبود. اگرچه پاتریک شیک، بهترین گلزن تیم، تقریباً در تمام فصل مصدوم بود، اما سردار آزمون نتوانست جایگاهی دائمی در ترکیب اصلی ژابی آلونسو به دست آورد که مطلوب ستاره ایرانی نبود. در این فصل نیز به نظر نمی رسد هیچ چیز به سمت بهتر شدن تغییر کند و این بازیکن 28 ساله پس از به خدمت گرفتن ویکتور بونیفاس از سوی لورکوزن بیش از پیش این را درک کرد. آزمون که در آستانه بازگشت به تمرینات تیمی پس از آسیب تاندون عضلانی ساق پا است، شانس بسیار کمی برای حضور متناوب در ترکیب ثابت دارد. به همین دلیل است که مهاجمی که تاکنون در 32 بازی خود در بوندسلیگا تنها 12 بار کار را از ابتدا شروع کرده و در مجموع 5 گل زده و دو پاس گل داده است، می خواهد تغییر تیم بدهد.

1914867

بعد از اینکه مشکل نقل و انتقالات در چند هفته گذشته حل نشد، اکنون همه چیز می تواند خیلی سریع پیش برود. در حالی که میلان قبلاً ابراز علاقه کرده بود اما به دلیل ماندنی شدن دیووک اوریگی همه چیز به بن بست خورد، حالا آ اس رم به طور مشخص وارد رقابت برای خرید آزمون شده و ظاهراً از قبل نیز آن را برده است

کیکر در ادامه نوشت: «ایتالیایی ها که فصل گذشته بایر را در نیمه نهایی لیگ اروپا حذف کردند، دوست دارند این مهاجم را قرضی بگیرند. آزمون در ژانویه 2022 از زنیت سن پترزبورگ به لورکوزن آمد و به دلیل مشکلات مصدومیت‌های مختلف هرگز در لورکوزن خوشحال نبوده و تصمیم به قبول پیشنهاد جالوروسی گرفته است.

1912779

از آنجایی که بین باشگاه ها نیز توافق وجود دارد، حالا معامله تنها به موفقیت سردار در تست پزشکی بستگی دارد. این می‌تواند پس از مصدومیت او به یک مشکل تبدیل شود زیرا رمی‌ها نیاز به جایگزینی فوری برای تامی آبراهام (پارگی رباط صلیبی) دارند و آزمون فوراً در دسترس نیست

دیدگاه‌ها