کد خبر : 1960140 | 02 شهریور 1402 ساعت 17:21 | 14.8K بازدید | 35 دیدگاه

بعد از گرشاسبی، فولاد روز خوش ندید!

فولاد خوزستان پیش از هر زمان دیگری برای کنترل شرایط نیاز به یک مدیر صاحبنام و شناخته‌شده دارد.

بعد از گرشاسبی، فولاد روز خوش ندید!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در پایان هفته سوم از فولاد خوزستان جدا شد تا یکی از سریع‌ترین تغییرات تاریخ لیگ را در فولاد شاهد باشیم، اتفاقی که در باشگاه فولاد بی‌سابقه بوده است. فولاد البته روزهای پرتلاطم را از همان فصل قبل داشت و این اتفاقات پس از جدایی حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل بومی این باشگاه به وقوع پیوست. او که سابقه درخشانی در مدیریت پرسپولیس داشت و با این تیم علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر تا فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده بود، در فولاد نیز توانست آرامش را تزریق کند، امکانات خوبی برای تیمش از جمله اردوی ترکیه و امارات گرفت و بازیکنان صاحب‌نامی به اهواز رفتند.

گرشاسبی پس از یک فصل و نیم حضور و یک قهرمانی در سوپرجام و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از این تیم جدا شد و حمیدرضا رادکیا که یکی از مدیران موفق شرکت فولاد بود نیز به واسطه مشغله کاری‌اش در شرکت در این مسند نماند تا حمیدرضا شعبانی به عنوان مدیرعامل این تیم اعلام شود.

1914531

این مدیر تهرانی با توجه به دوری‌اش از فضای فوتبال و فوتبال خوزستان نتوانست از همان ابتدا رابطه بین هواداران و سرمربی تیمش را مدیریت کند و همین مشکل هر روز بدتر از دیروز شد تا در دیدار با صنعت نفت آبادان خودش را به بدترین شکل نشان داد و هواداران فولاد بی‌توجه به شرایط مسابقه علیه سرمربی خود شعار دادند.

شب گذشته و پس از باخت هواداران فولاد با مدیرعامل خود دست به یقه شدند تا وضعیت به متلاطم‌ترین حالت ممکن برسد...

در شرایط کنونی فولاد شاید تغییراتش ‌تنها به کادرفنی بسنده نکند و در مدیریت این تیم نیز تغییراتی آنی به وقوع بپیوندد.

دیدگاه‌ها