کد خبر : 1960157 | 02 شهریور 1402 ساعت 02:30 | 3.3K بازدید | 1 دیدگاه

می‌دانستیم دست پر از رفسنجان خارج می‌شویم؛

آزادمنش: همان پنالتی اشتباه می‌توانست نتیجه را عوض کند

مدافع شمس‌آذر قزوین از جو باشکوه هوادارانشان صحبت می‌کند و می‌گوید برای شادی آنها تا آخرین لحظه می‌جنگند.

آزادمنش: همان پنالتی اشتباه می‌توانست نتیجه را عوض کند

به گزارش "ورزش سه"، برد سه بر صفر شمس آذر مقابل مس رفسنجان امید را به اردوی این تیم برگرداند. علی آزادمنش در این رابطه به خبرنگار ما گفت: شب گذشته بازی سختی را پشت سر گذاشتیم تیم حریف تیم قابل‌احترامی بود و مهره‌های خوبی را در اختیار داشت. همه می‌دانند تیم مس از نظر سخت‌افزاری تیم بسیار خوبی است، ما با آگاهی کامل نسبت به این تیم و با تمرینات خوب هفته گذشته خودمان و با توجه به آنالیز عالی کادر فنی خودمان پا به این مسابقه گذاشتیم، این نتیجه با توجه به تلاش‌های خودمان در هفته گذشته به دست آمد و اصلا اتفاقی نبود. روی نقطه ضعف‌های تیممان و تیم حریف کار کرده بودیم و می‌دانستیم دست پر از رفسنجان خارج خواهیم شد.

او درباره عملکرد فردی خود افزود: همیشه، چه در زمانی که لیگ یک بودم و چه در حال حاضر، تلاش کرده‌ام و سخت تمرین کرده‌ام که برای شمس آذر مثمر ثمر باشم تا هم عملکرد فردی خودم را بهبود ببخشم، هم برای تیم خود مفید باشم، هر بازیکنی که خوب کار کند هم باعث می‌شود خودش پیشرفت کند و هم باعث پیشرفت تیم و بقیه بازیکنان می‌شود. من هم همواره سعی می‌کنم بهترین خودم را در زمین بگذارم مثل سه فصل اخیر که ۲۵ پاس گل از خود به جا گذاشتم. فصل پیش را با وجود همه سختی‌ها قدرتمند پشت سر گذاشتیم! همه می‌دانند که لیگ یک لیگی سخت و فرسایشی است با این حال موفق ظاهر شدیم و من هم توانستم سه گل بزنم و هفت پاس گل بدهم. با تمامی ناملایمتی‌ها و سختی‌هایی که فصل گذشته پیش رو داشتیم و درگیری‌های ذهنی که نتایج بازی‌ها برای ما رقم می‌زد توانستیم با مدیریت خوب و بچه‌های با غیرت خودمان آن روزها را پشت سر بگذاریم.

1914308

آزادمنش در مورد مسئله کسر امتیاز گفت: اصلا بهانه‌ای نیاوردیم و فقط تلاش کردیم تا تیم قدرتمندی داشته باشیم و مطمئنیم می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم و روزهای خوب را بسازیم.
مدافع نماینده قزوین در مورد صحنه پنالتی اینگونه توضیح داد: نمی‌خواهم احساسی صحبت کنم ولی هیچ پنالتی‌ای اتفاق نیفتاد. نه احساسی می‌خواهم صحبت کنم و نه بخاطر اینکه پنالتی به ضرر ما بوده این را می‌گویم. واقعا هیچ پنالتی‌ای رخ نداد و حتی بازیکنان تیم حریف هم قبول داشتند که خطایی رخ نداده است. حتی تصاویر آهسته هم گویای همین صحبت‌های بنده است و می‌توانیم در برنامه فوتبال برتر واقعیت را بفهمیم. به جز صحنه پنالتی داوری مشکل خاصی نداشت. داور در اکثر صحنه‌ها به جز صحنه پنالتی خوب بود اما همان پنالتی اگر به گل تبدیل می‌شد می‌توانست تیم ما را تحت فشار بگذارد و حتی نتیجه بازی را تحت تاثیر قرار بدهد. امیدوارم دیگر از این صحنه‌های خطای داوری در بازی‌ها نبینیم.

این بازیکن در مورد جو‌ قزوین و هوادارانش گفت: هواداران شمس آذر فوق‌العاده هستند و لیاقت بهترین‌ها را دارند. هوادارانی که فصل پیش  حمایت کردند و ثمره آن را هم دیدند، امسال هم که اولین میزبانی ما با تیم هوادار بود که فکر کنم بعد از سه تیم پر هوادار ایران تنها هوادارانی بودند که اینطور ورزشگاه را پر كردند و سنگ تمام گذاشتند. درحالی‌که ما بازی را واگذار کردیم آنقدر باشخصیت و فوتبال فهم بودند که از ما اصلا خرده نگرفتند و ما هم سعی کردیم به نوعی در بازی با مس ذره‌ای از  زحماتشان را جبران کنیم.
آزادمنش در پایان افزود: امیدواریم در انتها یک پایان فصل خوب را تقدیم هواداران کنیم البته با کمک مدیریت باشگاه که سخت در حال تلاش هستند هر چند که تیمداری به صورت شخصی بسیار سخت است. امیدوارم مسئولین که به ما همیشه لطف داشتند حمایتشان را از باشگاه افزایش دهند.

دیدگاه‌ها