کد خبر : 1960190 | 02 شهریور 1402 ساعت 20:36 | 252K بازدید | 296 دیدگاه

تکنولوژی داور ویدیویی دردسرساز شد؛

شوک به فوتبال ایران با میزبانی لیگ قهرمانان (اختصاصی)

کنفدراسیون فوتبال آسیا موضع رسمی خود درباره میزبانی نمایندگان ایران را اعلام کرد.

شوک به فوتبال ایران با میزبانی لیگ قهرمانان (اختصاصی)

به گزارش "ورزش سه"، در برنامه اعلام‌شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا محل میزبانی تیم‌های ایرانی نامعلوم و نیاز به تایید (TOC) اعلام شده است. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که از صبح امروز و بعد از اظهارات وینسور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا، شایعات و گمانه‌زنی‌ها در این باره شکل گرفته بود. دبیرکل AFC گفته بود که از شروع مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا موضوع تکنولوژی داور ویدئویی بیش از پیش مورد اهمیت قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب و در تصاویری که به صورت اختصاصی به دست خبرنگار ما رسیده و برنامه لیگ قهرمانان آسیا از دیدگاه رسمی AFC را نشان می‌دهد، محل برگزاری ۹ بازی تیم‌های ایرانی نامعلوم عنوان شده است. آن هم در شرایطی که سایر بازی‌ها به صورت عادی محل میزبانی خود را دارند.

1915045

بر این اساس و طبق شنیده خبرنگار ما دو ورزشگاه آزادی ‌و نقش جهان بعد از تاییدیه زیر ساخت وی ای  آر می‌توانند میزبان بازی‌ها باشند.

این مشابه اتفاقی است که چهار فصل پیش نیز برای چهار نماینده ایران رخ داد و در نهایت میزبانی لیگ قهرمانان آسیا از آنها گرفته شد و در ادامه هم با شکل‌گیری پاندمی کرونا هیچ دیدار بین‌المللی باشگاهی‌ای در ایران برگزار نشد.

نکته جالب اینکه هواداران فوتبال در ایران امیدوار بودند بازی‌های این فصل لیگ قهرمانان با حضور ستاره‌های بین‌المللی تیم‌های عربی در ورزشگاه‌های خانگی آنها برگزار شود، اما حالا اعلام این برنامه یک شوک بزرگ به آنها و بدنه فوتبال ایران محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها