کد خبر : 1960235 | 02 شهریور 1402 ساعت 22:52 | 33.3K بازدید | 11 دیدگاه

مهاجم لیون با 1.5 میلیون یورو به ابها پیوست

همه در عربستان ستاره می‌خرند! (عکس)

بعد از باشگاه‌های سرشناس عربستانی حالا نوبت به باشگاه‌های کمتر شناخته شده این کشور رسیده که وارد بازار اروپا شوند.

همه در عربستان ستاره می‌خرند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کارل توکو اکامبی که از زمان بازگشت به لیون جایی در تفکرات لوران بلان نداشت، سرانجام تصمیم به ترک این تیم گرفت. باشگاه لیون امروز انتقال مهاجم کامرونی‌اش به باشگاه ابها عربستان را تایید کرد.

این بازیکن 30 ساله در ازای مبلغ 1.5 میلیون یورو (به اضافه 500 هزار یورو پاداش) راهی ابها شد.

اکامبی در سال 2020 ویارئال را به مقصد لیون ترک کرد. او سپس در زمستان سال گذشته به صورت قرضی راهی رن شد، ولی در بازگشت به لیون جایی برایش وجود نداشت و به همین دلیل مجبور به ترک تیم باشگاه فرانسوی شد.

1915130

اکامبی چند ماه پیش طی مصاحبه‌ای جنجالی از جایگاه متزلزش در لیون انتقاد کرده بود. باشگاه ابها در شرایطی مهاجم کامرونی را به خدمت گرفت که این بازیکن پیشنهاد قابل توجهی از اروپا نداشت و به همین دلیل بدون هیچ تردیدی حضور در عربستان را پذیرفت.

ابها که در حال حاضر در جایگاه دهم جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای عربستان قرار دارد، فصل گذشته با 33 امتیاز دوازدهم شده بود. این باشگاه با خرید اکامبی نشان داد که باشگاه‌های میان رده و حتی پایین جدولی عربستان نیز کم‌کم وارد بازار بزرگ اروپا شده‌اند و بعد از سرازیر شدن ستاره‌های بزرگ به باشگاه‌های عربستانی کم‌کم همه باشگاه‌ها از این وجود بازیکنان بین المللی بهره می‌برند.

دیدگاه‌ها