کد خبر : 1960251 | 02 شهریور 1402 ساعت 23:53 | 40.7K بازدید | 68 دیدگاه

از هواداران و هم‌تیمی‌هایم عذر می‌خواهم؛

سروش: هم‌تیمی‌های مشتی دارم و به رویم نیاوردند

سروش رفیعی می‌گوید نمی‌خواهد عملکردش را توجیه کند و از هواداران و هم‌تیمی‌هایش عذرخواهی کرد.

سروش: هم‌تیمی‌های مشتی دارم و به رویم نیاوردند

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی، هافبک پرسپولیس که مقابل ذوب آهن یک گل به خودی عجیب زده بود، در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: اولا عذرخواهی می‌کنم. واقعا روز خوبی را نداشتم. از کادرفنی و هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم. من اشتباهی کردم و باعث شدم تیم تحت فشار برود. اگر شرایط نرمال بود احتمال اینکه نیمه دوم بهتر باشیم و بازی را ببریم زیاد بود. صمیمانه تشکر می‌کنم از رفیق‌ها و هم‌تیمی‌هایم، انقدر بزرگ و بامعرفت و قوی و خوب و مشتی هستند، به رویم نیاوردند.

ویدئو: 308802

او در مورد تلاش برای بازگشت پرسپولیس به صدر جدول گفت: چند ماه پیش ما به حریف مستقیم‌مان سپاهان باختیم ولی برگشتیم و در هفت بازی پشت هم بردیم و قهرمان شدیم. اصلا نگرانی بابت شرایط تیم‌مان ندارم. به هرحال فوتبال است و یک روز هم برای‌مان خوب نمی‌چرخد.

ویدئو: 308804

رفیعی در مورد چمن آزادی گفت: دوست داشتم این سوال را از آقای ربیعی می‌پرسیدید که آیا تابحال این استادیوم را با این کیفیت زمین دیده‌اند یا نه. اصلا این حرف را نمی‌زنم که اشتباهم را توجیه کنم. بازی اول هم کیفیت خوب نبود اما الان واقعا بد بود و در حد آزادی و لیگ‌مان نبود. زمین تمرین‌مان که ۶ روز در آن تمرین می‌شود بهتر از این زمین بود.

سروش در مورد رفتن برق استادیوم گفت: برای دومین بار است که در آزادی در دقایقی که روی حریف فشار می‌آوریم برق استادیوم می‌رود. از من و هم‌دوره‌های من که گذشت، خدا به داد نسل بعدمان در فوتبال برسد. نمی‌دانم چرا این اتفاقات می‌افتد. یک دلیلی دارد که زمین روز به روز بدتر می‌شود.

دیدگاه‌ها