کد خبر : 1960260 | 03 شهریور 1402 ساعت 04:00 | 80K بازدید | 53 دیدگاه

نجات از بازگشت به عقب؛

سردار- رم: ممنون که تماس گرفتی آقای خاص!

سردار آزمون به رم پیوست؛ یک انتقال جذاب و‌هیجان‌انگیز برای فوتبال ایران.

سردار- رم: ممنون که تماس گرفتی آقای خاص!

به گزارش "ورزش سه"، شایعه بازگشت سردار به زنیت هم توی ذوق می‌زد، چه برسد به اینکه می‌خواست این انتقال به واقعیت تبدیل شود. مهاجم سراسر استعدادی که سال‌ها در فوتبال روسیه خوش درخشید، فقط برای یک هدف؛ حضور در بهترین لیگ‌های دنیا و درخشش در لیگی خیلی بهتر از روسیه.

در حقیقت سردار این همه زحمت و سختی نکشیده بود که کارش در سطح اول باشگاهی اروپا به یک فصل و نیم حضور نه چندان موفق در بایرلورکوزن و بوندسلیگا ختم شود. حتما که خود او هم رویاپردازی بزرگ‌تری از این داشت و حالا می‌توان گفت دارد.

وقتی بحث بازگشت به زنیت مطرح شد، پای پیشنهاد مالی بزرگی در میان بود که شاید می‌توانست هر کسی را وسوسه کند. با توجه به سابقه فوق‌العاده ستاره ایرانی در روسیه حتما زنیت هم از بازگشت او استقبال می‌کرد. در واقع این انتقالی بود که می‌توانست در یک چشم به هم زدن رنگ و بوی رسمی به خودش بگیرد.

1915025

با وجود همه این شرایط سردار یک بلوغ کامل فکری را در تصمیم گیری از خود ارائه داد. او ضمن احترام به پیشنهاد زنیت که باشگاه مورد احترامش است، صبر کرد و با عجله تصمیم نگرفت؛ تا اینجایی که حالا امروز به خودمان افتخار کنیم که قرار است یک ایرانی در سری‌آ و آن هم زیر نظر آقای خاص کار کند.

اگر و اما در مورد سردار زیاد است. اگر او مصدوم نمی‌شد، اگر در لورکوزن اعتماد بیشتری به او داشتند، اگر همان قبل از پیشنهاد لورکوزن به درخواست مورینیو برای حضور در رم پاسخ مثبت می‌داد و احتمالا چند اگر امای دیگر. ولی هر چه که بود این اما و اگرها به پایان شیرینی ختم شد.

سردار آزمون به رم پیوست و شاگرد مورینیو شد. سردار می‌توانست پول را انتخاب کند یا به جایی برود که حضور در ترکیب اصلی برایش راحت‌تر باشد، اما او یک چالش سخت را انتخاب کرد  اما شاید همین انتخاب کار سخت‌تر کلید نجاتش باشد؛ و نجات سردار برای فوتبال ایران چیزی نیست جز درخشش در سطح اول فوتبال اروپا، آن هم زیر نظر ژوزه مورینیوی بزرگ.

دیدگاه‌ها