کد خبر : 1960265 | 03 شهریور 1402 ساعت 00:28 | 18.4K بازدید | 15 دیدگاه

نساجی با هواداران خود قدرتمند است؛

تیکدری: لذت بردم، عجب جوی داشت استادیوم

بازیکن گل‌گهر پس از پیروزی برابر نساجی از هواداران این تیم قائمشهری تمجید کرد.

تیکدری: لذت بردم، عجب جوی داشت استادیوم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تیکدری پس از پیروزی برابر نساجی در قائمشهر در گفت‌گو با خبرنگار ما عنوان کرد: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. می‌دانستیم نساجی با هواداران خود قدرتمند است و تیم خوبی دارند. برنامه داشتیم که برای سه امتیاز وارد بازی شویم و خوشبختانه به این مهم دست پیدا کردیم.

او با اشاره به دیدار هفته آینده گل‌گهر گفت: باید برای بازی بعد ریکاوری کنیم. ملوان یک پیروزی خوب آورد و بازی سختی داریم. ان‌شاءالله بتوانیم از آن بازی هم سربلند خارج شویم.

تیکدری درباره نتایج گل‌گهر در سه هفته ابتدایی اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم خوب شروع کنیم. امسال تیمی یک‌دل داریم و ان‌شاءالله بتوانیم در ادامه راه هم به همین شکل تیم قدرتمندی باشیم و نتایجی درخور شأن تیم گل‌گهر بگیریم.

بازیکن گل‌گهر در خصوص بازی برابر هواداران نساجی گفت: آدم لذت می‌برد که هواداران را می‌بیند. ان‌شاءالله که همه جا هواداران خانم و آقا وارد استادیوم شوند. فوتبال بدون هواداران معنی ندارد و ان‌شاءالله که تیم خوب نساجی هم بتواند در ادامه راه و همچنین آسیا نتایج خوبی بگیرد. این هواداران حیف هستند و لیاقت پیروزی در هر مسابقه را دارند.

دیدگاه‌ها