کد خبر : 1960288 | 03 شهریور 1402 ساعت 08:10 | 155.6K بازدید | 45 دیدگاه

با ورود سردار، آاس رم تغییر اسم داد!

نام باشگاه آ اس رم در آخرین به روز رسانی فوتبال منجر ۲۳ به کاپیتولین (Capitoline) تغییر کرده است، اما چرا چنین است و آیا راه حلی وجود دارد؟

با ورود سردار، آاس رم تغییر اسم داد!

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال منیجر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شبیه‌سازی سرمربیگری فوتبال در جهان است. این به هواداران معمولی بینشی در مورد جزئیات و مسئولیت‌هایی که با سرمربی یک باشگاه فوتبال همراه است، می‌دهد. این بازی در سال 1992 به عنوان مدیر قهرمانی شروع شد اما در سال 2005 پس از انعقاد قرارداد با ناشر جدید SEGA تغییر نام داد.

بازی توسعه یافته توسط شرکت اسپورت اینترکتیو دارای یک پایگاه داده گسترده از لیگ‌های مختلف و بازیکنان از سراسر جهان است که طرفداران را درگیر بازی درگیر می‌کند. با این حال، نام برخی از باشگاه‌ها در بازی متفاوت است.
آ اس رم، در پایگاه داده این بازی کاپیتولین نامیده می‌شود، اما چرا اینطور است؟ اسپورت اینترکتیو  با یک مشکل حقوقی دیگر در نام‌گذاری و این بار با آ اس رم مواجه شده است و به همین دلیل است که مجبور شده نام و لباس رسمی باشگاه را از بازی حذف کند. این اولین بار هم نیست که این اتفاق می‌افتد. یوونتوس زمانی در این بازی زِبره نامیده می‌شد، قبل از اینکه به نام واقعی خود بازگردد، و قهرمان فعلی سری A ایتالیا، ناپولی، هنوز در بازی پارتنوپی نامیده می‌شود.

با این حال، اگر عمیقاً در تاریخچه باشگاه جست‌وجو کنید، کاپیتولین همچنان تاریخ آ اس رم را حفظ می‌کند، حتی اگر نامی از آن در باشگاه وجود نداشته باشد (اسم یکی از مناطق تاریخی شهررم باستان بوده است). البته امکان تغییر نام باشگاه در این بازی وجود دارد و کاربرانی که دوست دارند با نام رم بازی کنند، می‌توانند این کار را انجام بدهند.

دیدگاه‌ها