کد خبر : 1960293 | 03 شهریور 1402 ساعت 01:49 | 28.4K بازدید | 5 دیدگاه

سانتوس فقط یک سال و به صورت قرضی در ناتینگام

خسیس‌بازی چلسی در مورد پدیده برزیلی

باشگاه چلسی سرانجام راضی به انتقال قرضی آندره سانتوس، پدیده برزیلی خود، به ناتینگام فارست شد.

خسیس‌بازی چلسی در مورد پدیده برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ناتینگام فارست بعد از مذاکرات پیچیده و سخت با چلسی سرانجام موفق به جلب رضایت آبی‌ها برای انتقال قرضی آندره سانتوس شد.

طی توافق صورت گرفته میان دو باشگاه این پدیده برزیلی تا پایان فصل 24-2023 به عنوان بازیکن قرضی در ناتینگام فارست بازی خواهد کرد.

به گزارش تایمز، آندره سانتوس به زودی در تست‌های پزشکی ناتینگام فارست حضور خواهد یافت تا بعد از آن با این باشگاه قرارداد امضا کند.

1915228

باشگاه چلسی تنها با انتقال قرضی و یک‌ساله سانتوس موافقت کرده و هیچ توافقی برای گنجاندن بند خرید دائمی در قرارداد این بازیکن صورت نگرفته است، چرا که او بازیکن مهمی برای ساختن آینده مورد نظر آبی‌هاست.

آندره سانتوس اوایل سال 2023 به عنوان یکی از 8 خرید باشگاه چلسی در جمع آبی‌ها حضور یافت. او که به واسطه درخشش در جام ملت‌های زیر 20 سال آمریکای جنوبی نامی برای خود دست و پا کرده بود به دلیل نداشتن ویزای کار مجبور به ترک انگلیس شد.

سانتوس یک فصل در واسکودوگاما بازی کرد و سپس به چلسی برگشت، اما این باشگاه با توجه به شرایط فعلی تصمیم به قرض دادن پدیده برزیلی‌اش گرفته تا در جریان رشد این بازیکن از طریق انتقال موفقتش نیز پولی به جیب بزند. البته همان‌گونه که گفته شد سانتوس در پایان فصل دوباره به چلسی برخواهد گشت.

دیدگاه‌ها