کد خبر : 1960309 | 03 شهریور 1402 ساعت 08:09 | 26.8K بازدید | 12 دیدگاه

تمجید لئاندرو تروسار از میکل آرتتا:

آرسنال روی نیمکتش یک جادوگر دارد!

لئاندرو تروسار، ستاره بلژیکی آرسنال، با تمجید از میکل آرتتا او را جادوگر تاکتیکی نامید.

آرسنال روی نیمکتش یک جادوگر دارد!

به گزارش "ورزش سه"، لئاندرو تروسار بعد از 4 سال درخشش در برایتون زمستان سال گذشته راهی آرسنال شد و خیلی زود توانست خود را در این تیم نشان دهد. ستاره بلژیکی توپچی ها دو هفته پیش با گل دقایق پایانی خود آرسنال را از شکست مقابل سیتی در سوپرجام نجات و به سمت پیروزی سوق داد.

تروسار با اشاره به رقابت فشرده‌ای که برای حضور در ترکیب این فصل آرسنال وجود دارد گفت: "شرایط به گونه ای است که همه باید در اوج باشند. در غیر این صورت می دانیم که بازی نخواهیم کرد. ما نه تنها در زمین بلکه در خارج از زمین نیز تیم بسیار خوبی داریم که به عملکرد خوبمان کمک می کند."

به عقیده او آرسنال قدرتمندتر از چیزی است که تا کنون نشان داده است: "ما قطعا به مرور زمان کیفیت بازی‌مان در بخش های مختلف زمین را بالا خواهیم برد. به نظر تیم بسیار قدرتمندی داریم که باید در یک مسیر طولانی که لیگ برتر و چمپیونزلیگ بخش مهمی از آن را تشکیل می دهند قدم بردارد."

1915247

ستاره بلژیکی آرسنال در مورد گل مهمش مقابل سیتی در سوپرجام گفت: "مطمئنم که می توانم به تیم کمک کنم. این را طی 6 ماه اخیر نشان داده ام. گلزنی در بازی های مهم همیشه خوب است. این گل بسیار مهم بود و ما را به ضربات پنالتی رساند. قهرمانی در این رقابت ها بسیار شیرین و اتفاق خوبی برای باشگاه و هواداران بود."

بخش پایانی صحبت های تروسار به تمجید از میکل آرتتا اختصاص داشت: "از نظر تاکتیکی نگاه او به بازی شگفت انگیز است. به نظرم او یک جادوگر تاکتیکی است. آرتتا کمک زیادی به من کرد تا بتوانم در زمینه های مختلفی چون فضاسازی و نحوه بازی در پست های متعدد پیشرفت کنم."

دیدگاه‌ها