کد خبر : 1960314 | 03 شهریور 1402 ساعت 08:58 | 18.9K بازدید | 9 دیدگاه

کری سنگین سرمربی لوتون ‌تاون برای چلسی

راب ادواردز ادعا می‌کند که لوتون تاون از ستاره‌های گران قیمت چلسی در لیگ برتر نمی‌ترسد.

کری سنگین سرمربی لوتون ‌تاون برای چلسی

به گزارش "ورزش سه"، راب ادواردز، سرمربی لوتون تاون، می‌گوید تیم او می‌تواند برابر چلسی با ستاره‌های بزرگی که به خدمت گرفته، رقابت کند.

لوتون‌ تاون در تابستان امسال حدود 24 میلیون یورو برای تقویت تیم خود هزینه کرده، در حالی که چلسی بیش از 900 میلیون یورو در سه پنجره گذشته سرمایه‌گذاری کرده است.

ادواردز گفت:"این ارقام بازی را انجام نمی‌دهند، این بازیکنان و انسان‌ها هستند که بازی را انجام می‌دهند. آن‌ها همچنان باید هماهنگ شوند، مطمئنم که هنوز به طور کامل یک ریتم منظم ندارند. آن‌ها به پیشرفت خود ادامه می‌دهند و احتمالاً این زمان خوبی برای بازی کردن با آن‌هاست. اعداد مهم نیستند، از آن اعداد خارج از زمین مسابقه هستند، وقتی سوت به صدا در آمد، به زمین می‌رویم و خوب بازی می‌کنیم."

1915258

او با اشاره به توانایی‌های بازیکنانش گفت:"می‌دانم که این بازیکنان چه توانایی‌هایی دارند، کاملاً به آن‌ها اعتقاد و ایمان دارم که می‌توانیم در هر بازی، سرسخت باشیم. در جلسه پیش از بازی تایید کردیم که می‌خواهیم به زمین برویم و برنده شویم."

راس بارکلی که در این ماه به عنوان بازیکن آزاد به لوتون تاون پیوست- می‌تواند اولین بازی  را در برابر باشگاه سابق خود یعنی چلسی انجام دهد.

ادواردز گفت:"او چند هفته است که با ما تمرین می‌کند. ما از حضور او خوشحال شدیم. بنابراین او مطمئناً در ترکیب است."

دیدگاه‌ها