کد خبر : 1960325 | 03 شهریور 1402 ساعت 11:11 | 36K بازدید | 10 دیدگاه

تیرنی با قرارداد قرضی راهی سوسیداد می‌شود

با وجود مخالفت آرتتا: مدافع آرسنال در لالیگا

با وجود عدم تمایل میکل آرتتا به جدایی کیه‌ران تی‌یرنی، این بازیکن در آستانه ترک آرسنال قرار دارد.

با وجود مخالفت آرتتا: مدافع آرسنال در لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، رئال سوسیداد در حال انجام مذاکرات نهایی با آرسنال برای انتقال قرضی کیه‌ران تی‌یرنی به مدت یک فصل است. این معامله شامل گزینه خرید دائمی نیست اما رئالی‌ها طبق آن باید ضمن پرداخت دستمزد تی‌یرنی، مبلغی نیز بابت انتقال قرضی او به آرسنال بپردازند.

به گزارش اتلتیک، تی‌یرنی برای حضور در تست های پزشکی به اسپانیا سفر می کند تا به زودی قراردادش با سوسیداد را نهایی کند. او که به دنبال زمان بازی بیشتر است سوسیداد را انتخاب کرده و یکی دیگر از مزیت های این تیم اسپانیایی حضور در لیگ قهرمانان اروپاست.

تی‌یرنی هنوز در فصل جدید لیگ برتر به میدان نرفته و آخرین بازی‌اش برای توپچی ها به بازی مقابل برایتون در اردیبهشت بر می گردد. تنها بازی این بازیکن اسکاتلندی در فصل جدید به دیدار سوپرجام برمی گردد که به عنوان جانشین یورین تیمبر مصدوم به میدان رفت.

1915281

میکل آرتتا به تازگی اعلام کرده که که تی‌یرنی در برنامه های فصل جدیدش حضور دارد و قصد فروش او را ندارد اما به نظر می رسد برخلاف خواسته این مربی، مدافع 26 ساله آرسنال در آستانه ترک لیگ برتر و حضور قرضی یک ساله در لالیگا قرار دارد.

سوسیداد امیدوار است تا روز شانزدهم سپتامبر (حدود 2 هفته بعد) که با رئال مادرید بازی خواهد کرد، انتقال تی‌یرنی را نهایی کرده و از او در این بازی سخت استفاده کند.

دیدگاه‌ها