کد خبر : 1960355 | 03 شهریور 1402 ساعت 14:30 | 15.4K بازدید | 5 دیدگاه

روز تلخ در وطنی: تسلیم بعد از آخرین موقعیت

ناامیدی رحمتی در روز همگروهی با الهلال !

واکنش سرمربی جوان نساجی که در بازی خانگی دیروز سه امتیاز پیش‌بینی‌نشده را از کف داد .

ناامیدی رحمتی در روز همگروهی با الهلال !

به گزارش "ورزش سه" در روزی که نساجی دو نیمه متفاوت خوب و بد را تجربه کرد، سید مهدی رحمتی فقط بار فشار و استرس بیشتر و بیشتری را تحمل کرد تا جایی که در نهایت از حسرت به زانو افتاد. نساجی مازندران، بازی هفته سوم را در ورزشگاه خانگی با نتیجه یک بر صفر به گلگهر واگذار کرد. شمالی‌ها به ویژه در ۱۵ دقیقه ابتدایی محو در تاکتیک حریف بودند و تا خودشان را در زمین پیدا کنند، نیمه اول بازی را با تک گل ممی‌زاده، بازنده به رختکن رفت. رحمتی در همین نیمه هم با هیجان و داد و فریاد سعی در تهییج بازیکنان و جلوگیری از تکرار خطاهای فردی آنها داشت اما هرچه زد به در بسته خورد و گل تیم گل گهر هم روی اشتباه فردی بازیکنان نساجی به ثمر رسید.

رحمتی در نیمه مربیان البته عملکرد خوبی داشت. تغییرات و تعویض‌های نساجی باعث شد این تیم بتواند بالاخره به دفاع گل گهر نفوذ کند و موقعیت‌های جدی را روی دروازه حریف خلق کند. یکی از تعویض‌های رحمتی آریا برزگر عضو تازه ترکیب رحمتی بود. برزگر که به تازگی و از استقلال به این تیم پیوسته در اولین حضور خود در ترکیب این تیم عملکردی مناسب داشت، البته او در ضربات آخر موفق نبود. آریا بعد از ورود به زمین با جاگیری مناسب ۴ یا ۵ موقعیت جدی را برای خودش ایجاد کرد اما این موقعیت‌ها یکی پس از دیگری با اختلاف بسیار کمی از دست رفتند.

رحمتی بعد از دوری یک هفته‌ای از نیمکت و در گرما و رطوبت بالای قائمشهر، با از دست رفتن هر کدام از این موقعیت‌ها، مثل اسفند روی آتش بالا و پایین می‌پرید. روی توپی که برزگر در دقایق پایانی بازی با کنترل سینه و ضربه پای چپ از کنار تیر دروازه به بیرون زد، سید بالاخره تسلیم شد و با زانو به زمین افتاد. جالب اینکه کادر هم اعضای پر احساس و با هیجانی دارد. سلسله واکنش‌های جالب رحمتی و کادرش از لنز عکاس دوربین "ورزش سه" دور نمانده و تصاویر جذابی را خلق کرده.

عکاس: معین نادری

1915336

دیدگاه‌ها