کد خبر : 1960357 | 03 شهریور 1402 ساعت 14:30 | 64.8K بازدید | 16 دیدگاه

وراتی باید برود

چرا بازیکن سیگاری و شب‌نشین در PSG مانده!

ژروم روتن، بازیکن سابق پی اس جی و کارشناس رادیو RMC از مدیران پاریس خواست تا مارکو وراتی را نیز مثل نیمار بیرون کنند.

چرا بازیکن سیگاری و شب‌نشین در PSG مانده!

به گزارش"ورزش سه"، روتن از منتقدان همیشگی نیمار بود و اعتقاد داشت حفظ این ستاره برزیلی برای پی اس جی چیزی جز ضرر نیست. در واقع روتن از سال سوم انتقال نیمار به پاریس دوست داشت او تیم را ترک کند و بالاخره پس از 6 سال به آرزویش رسید و نیمار با انتقالی 100 میلیون یورویی راهی الهلال شد. 

1910325

روتن حالا معتقد است دوران حضور طولانی مدت مارکو وراتی نیز به سر رسیده و او دیگر مهره ای مفید نیست. پی اس جی بی میل به واگذاری ستاره ایتالیایی نیست ولی منتظر بهترین پیشنهاد است. چیزی به پایان نقل و انتقالات نمانده و تکلیف وراتی هنوز مشخص نیست.

روتن در مورد وراتی گفت: «شما نیمار را بیرون می کنید ولی وراتی را نگه می دارید. برای چه؟ باشگاه نمی تواند این پیام را به رختکن خود بفرستد. وراتی هر فصل 60 درصد بازی ها را انجام می دهد و معمولاً در دقیقه 60 وقتی ریتم بازی تند و شدید است، بسیار خسته می شود. او وقت خودش را صرف مهمانی های شبانه، سیگار کشیدن و نوشیدن می کند.»

1907602

روتن ادامه داد: «اینها چیزهایی هستند که به وجهه باشگاه لطمه می زنند و نمی توان پنهانشان کرد. شما ملزم به انجام برخی کارها نیستید. چرا وجهه پاری سن ژرمن بیش از همه به خاطر حواشی ستاره‌هایش باید زیر سوال برود؟ او باید پی اس جی را همین تابستان ترک کند.»

دیدگاه‌ها