کد خبر : 1960390 | 03 شهریور 1402 ساعت 16:56 | 24.3K بازدید | 8 دیدگاه

توخل: از درخواست پاوارد تعجب کردم

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در نشست خبری پیش از بازی با آگزبورگ وضعیت بنجامین پاوارد را مشخص کرد.

توخل: از درخواست پاوارد تعجب کردم

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در نشست خبری پیش از بازی مقابل آگزبورگ در هفته سوم بوندسلیگا شرکت کرد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهد.

او در این نشست درمورد بازی روز یکشنبه، وضعیت تیمش و همچنین درخواست بنجامین پاوارد برای جدایی صحبت کرد.

توخل در مورد بازی یکشنبه گفت: "آگزبورگ کمی سبک خود را تغییر داده، آن‌ها بیشتر روی پاس دادن و مالکیت توپ تاکید دارند. ما انتظار داریم سبک‌شان ترکیبی از یک تیم ضد حمله قوی و فوتبال ترکیبی باشند. ما به راه حل نیاز داریم و تیم را برای آن آماده می‌کنیم. اکنون دو روز فرصت داریم تا به طور فشرده برای بازی آماده شویم."

بولت پرسپولیسجانشین جمال موسیالا؟
توماس مولر ممکن است بازی کند، سرژ گنابری ممکن است بازی کند یا رایان گراونبرخ هم همینطور. ما یکشنبه عصر خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد.

بولت پرسپولیسرهبری تیم
این به طور طبیعی از طریق شخصیت و عملکرد شخصی اتفاق می‌افتد. داشتن یک ستون اصلی در تیم، با چند رهبر که راه را هدایت می‌کنند، مهم است. ما روی آن کار می‌کنیم. این روند هنوز تمام نشده و از طریق تمرین شکل می‌گیرد. همه باید نقش خود را بدانند و آن را به نحو احسن انجام دهند.

1915417

بولت پرسپولیسوضعیت بنجامین پاوارد
بنجی درخواست انتقال کرده اما واقعا از او قدردانی می‌کنیم. او در فصل گذشته بیش از 80 درصد مسابقات را بازی کرد. این یک طرف است که می‌خواهد باشگاه را تغییر دهد، اما باید پیشنهادی وجود داشته باشد. باید جایگزینی وجود داشته باشد که از نظر فوتبالی و شخصی مناسب باشد. درخواست (جدایی) خیلی دیر به من رسید که کمی تعجب کردم. باید به فکر منافع باشگاه باشیم. در حال حاضر من به کار با او ادامه می‌دهم.

بولت پرسپولیسمدافعان میانی
دایو اوپامکانو و کیم مین جائه مقابل وردربرمن خیلی خوب کار کردند. این یک گام واضح به جلو از نظر رفتار کلی دفاعی بود. ما می‌خواهیم روی آن کار کنیم. ماتیاس دلیخت به دلیل مصدومیت کمی ریتم و فرم لازم را ندارد. این بسیار مهم بود که او نیم ساعت در سطح بسیار بالایی بازی کرد. هیچ دلیلی برای تغییر چیزی بر اساس عملکرد وجود ندارد.  اما اگر دلایل تاکتیکی ببینیم، خوشحال می‌‌شویم که شرایط را تغییر دهیم.

1915418

بولت پرسپولیستوماس مولر
او می‌تواند شروع کند، اما من فکر نمی‌کنم که بتواند یک بازی کامل را در سطح همیشگی انجام دهد. بنابراین اینجاست که ما تصمیم می‌گیریم که آیا او از ابتدا در زمین خواهد بود یا در پایان بازی. اما او احساس خوبی دارد و درد ندارد، این را می‌توانید در تمرین ببینید.

دیدگاه‌ها