کد خبر : 1960449 | 03 شهریور 1402 ساعت 22:00 | 101.9K بازدید | 31 دیدگاه

ستاره سابق چلسی در 29 سالگی بیکار است!

هافبک سابق چلسی در 29 سالگی بدون تیم است و مائوریسیو پوچتینو هم تمایلی به همکاری با او ندارد.

ستاره سابق چلسی در 29 سالگی بیکار است!

به گزارش "ورزش سه"، تیمو باکایوکو در سه کشور مختلف موفق به کسب جام شده و به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای 24 میلیون یورو درآمد کسب کرده است. اما او در 29 سالگی، تیمی ندارد و بیکار است!

او پس از انتقال 47 میلیون یورویی از موناکو، یک فصل را در فصل 18-2017 در چلسی گذراند. این ملی‌پوش فرانسوی با موناکو به قهرمانی لیگ فرانسه و نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود.

باکایوکو به عنوان گزینه ایده آل برای جایگزینی نمانیا ماتیچ، که قهرمان لیگ برتر چلسی را به سمت منچستریونایتد ترک کرده بود، دیده می‌شد.

1915517

با این حال، باکایوکو علیرغم 43 بازی رسمی با پیراهن چلسی نتوانست در این تیم اثرگذار باشد. او در نهایت به تیم آنتونیو کونته کمک کرد تا جام حذفی آن فصل را ببرند. او در چلسی ماندنی نبود سپس در میلان، موناکو و ناپولی با قراردادی قرضی بازی کرد.

او با میلان قهرمان سری A شد و پس از اینکه باشگاه بند خرید او را پرداخت نکرد از این تیم جدا شد. باکایوکو با امید کم به احیای دوران حرفه‌ای خود در استمفوردبریج به چلسی بازگشت اما مائوریسیو پوچتینو نیز او را نمی‌خواست و قرارداد باکایوکو با آبی‌ها در 16 ژوئن با توافق دوجانبه فسخ شد.

این هافبک در طول دوران حرفه‌ای خود 24 میلیون یورو دستمزد دریافت کرده که بیشتر آن از دستمزد هفتگی 140 هزار یورویی در چلسی بود.

با این حال، باکایوکو با نزدیک شدن به پایان پنجره نقل و انتقالات، هنوز باشگاه جدیدی پیدا نکرده است. رقابت‌های باشگاهی در سراسر اروپا نیز آغاز شده است.

دیدگاه‌ها