کد خبر : 1960460 | 03 شهریور 1402 ساعت 22:56 | 78.4K بازدید | 37 دیدگاه

تا روبیالس نرود برای تیم ملی اسپانیا بازی نمی‌کنم!

بازیکن تیم رئال بتیس در اعتراض به اقدام ناشایست لوئیس روبیالس دیگر برای تیم ملی اسپانیا بازی نخواهد کرد.

تا روبیالس نرود برای تیم ملی اسپانیا بازی نمی‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم ملی زنان اسپانیا، اعلام کرده‌اند تا زمانی که لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال، به دلیل اقدام ناشایست در فینال جام جهانی زنان استعفا ندهد، برای کشورشان بازی نخواهد کرد.

روبیالس امروز از استعفا خودداری کرد و خشم بازیکنان و وزرای دولت را پس از اقدام غیرقابل قبول خود برانگیخت. در مجموع 56 بازیکن، از جمله تمامی 23 بازیکن قهرمان جهان، بیانیه مشترکی را امضا کردند که خواستار برکناری روبیالس شدند.

در همین رابطه، بورخا ایگلسیاس، مهاجم رئال بتیس، روز گذشته اعلام کرد که پس از این جنجال دیگر برای تیم ملی اسپانیا بازی نمی‌کند.

ایگلسیاس، مهاجم رئال بتیس در صفحه رسمی خود نوشت: "به عنوان یک بازیکن و به عنوان یک شخص، احساس نمی‌کنم که از اتفاقات رخ داده، حمایت کنم. پوشیدن پیراهن اسپانیا یکی از بهترین اتفاقاتی است که در دوران حرفه‌ای برای من رخ داده است. نمی‌دانم در آینده دوباره در دسترس باشم یا نه، اما تصمیم گرفته‌ام تا زمانی که اوضاع تغییر نکند، به تیم ملی برنگردم و این نوع اعمال بدون مجازات نمی‌ماند."

1915548

او همچنین تایید کرد که "برای یک فوتبال عادلانه‌تر، انسانی‌تر و شایسته‌تر" چنین اقدامی را انجام می‌دهد. اگرچه فیفا تحقیقات انضباطی درمورد اقدام روبیالس را روز پنج شنبه آغاز کرد اما او تصمیم به استعفا ندارد.

دیدگاه‌ها