کد خبر : 1960463 | 04 شهریور 1402 ساعت 06:15 | 46.8K بازدید | 99 دیدگاه

نیازمند مثل بحرینی‌ها وقت تلف می‌کرد؛

اظهارات مربی استقلال که به شکایت سپاهان ختم شد

بهزاد غلامپور مربی گلرهای استقلال اظهارات عجیبی را علیه نیازمند مطرح کرده است.

اظهارات مربی استقلال که به شکایت سپاهان ختم شد

به گزارش "ورزش‌ سه"، استقلال در شرایطی مقابل سپاهان در نقش جهان بازنده شد که این مسابقه حواشی بسیار زیادی داشت و همچنان هم اتفاقات جنجالی این مسابقه ادامه دارد.

اما آخرین موضوعی که آتش جنگ را میان دو باشگاه شعله‌ورتر کرده، مصاحبه عجیب غلامپور علیه پیام نیازمند سنگربان ملی پوش سپاهان است که این دروازه‌بان را به اتلاف وقت متهم کرده است: «واقعا شاهد صحنه‌های زشتی در ورزشگاه نقش جهان بودیم. کارهای توپ‌جمع‌کن‌های ورزشگاه و پیام نیازمند دروازه‌بان ملی پوش سپاهان خجالت آور بود. زمانی که توپ به اوت می‌رفت، توپ‌جمع‌کن‌ها توپ را پشت تابلوهای تبلیغاتی می‌کاشتند تا نیازمند آهسته آهسته برود آن را بردارد و هرچقدر هم اعتراض کردیم، توپ را پرتاب نمی‌کردند تا سریع‌تر بازی به جریان بیفتد.»

1915555

غلامپور در ادامه صحبت‌هایش نیازمند را به انجام فوتبال به سبک بحرینی هم متهم کرده است: «به نظر من کوپال ناظمی‌داور مسابقه تحت تأثیر جو ورزشگاه بود. اصلا به نیازمند و توپ‌جمع‌کن‌های ورزشگاه نقش جهان تذکر نمی‌داد و آنها هم با خیال آسوده به این کار زشت خود ادامه می‌دادند. جالب اینکه نیازمند و بازیکنان سپاهان به سبک بحرینی‌ها خودشان را به زمین می‌انداختند و وقت تلفی می‌کردند. تیمی‌که این همه هزینه می‌کند و مهره دارد چرا باید دست به چنین کارهایی بزند؟ دم بازیکنان ما گرم که با بازی هجومی‌ و جانانه خود این تیم را در خانه خودش وادار به چنین کارهایی کردند.» 

1915556

این اظهارات سبب شد تا باشگاه سپاهان از مربی استقلال به کمیته اخلاق شکایت کند و همچنان حواشی مسابقه ادامه داشته باشد. دیدار استقلال و سپاهان دو نیمه متفاوت داشت که در نیمه اول شاگردان نکونام در لاک دفاعی بودند ولی پس از گل سپاهان که در ثانیه‌های پایانی نیمه اول به ثمر رسید، در نیمه دوم استقلال حمله می‌کرد و سپاهان در حال دفاع بود تا استقلالی‌ها وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد با ناراحتی به رختکن بروند.

دیدگاه‌ها