کد خبر : 1960477 | 04 شهریور 1402 ساعت 00:34 | 22K بازدید | 7 دیدگاه

اولین برد فصل چلسی با ضعیف‌کشی! (عکس)

چلسی در بازی هفته سوم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 3-0 لوتون تاون را در استمفوردبریج شکست داد.

اولین برد فصل چلسی با ضعیف‌کشی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های چلسی و لوتون تاون در بازی هفته سوم لیگ برتر انگلیس به میزبانی ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم رفتند.

برخلاف تصورات که دیدار بین تیم‌ متمول با تیمی که به تازگی راه لیگ برتر شده، نیمه اول بازی حداقل با اختلاف چندان زیادی به پایان نرسید.

ویدئو: 308945

چلسی در نیمه اول این بازی عملکرد خیره کننده و خطرناکی نداشت و بیشتر با حفظ توپ در زمین حریف تلاش داشت تا از شکل گیری حملات لوتون تاون جلوگیری کند.

1915596

چلسی در دقیقه 17 به اولین گل این بازی رسید و تا پایان نیمه اول هم برتری نسبت به حریف را حفظ کرد. گل آبی‌ها روی حرکت انفرادی و خلاقیت رحیم استرلینگ به ثمر رسید.

این هافبک انگلیسی با نفوذ از سمت چپ خط دفاعی حریف از میان راس بارکلی و استفن گیلز گذشت و پیش از دخالت ماری بِل و مارولوس ناکامبا با ضربه زمینی پای چپ موفق به گلزنی شد.

1915598

مطابق انتظار لوتون تاون توانایی شکل دهی حملات خطرناک روی دروازه چلسی را نداشت و این آبی‌ها بودند که به تعداد گل‌های زده خود اضافه کردند.

1915599

دومین گلزنی چلسی باز هم استرلینگ بود. در دقیقه 68 مالو گوستو پس از نفوذ از سمت چپ خط دفاع لوتون تاون با پاس عرضی محکم درون محوطه جریمه فرصت گلزنی را برای استرلینگ ایجاد کرد که او با ضربه دقیق پای راست دروازه حریف را باز کرد.

1915600

سومین گل چلسی هم شباهت زیادی با گل دوم داشت. روی ارسال بلند، استرلینگ درست همان‌جایی که گوستو به او پاس داده بود پاس عرضی را به داخل محوطه جریمه فرستاد که در یک قدمی دروازه با ضربه نیکلاس جکسون قطع شد و به دروازه راه یافت.

این دیدار در دقایق باقی مانده از سوی چلسی با عقب نگه داشتن حریف دنبال شد و آن‌ها را پاس‌های کنترل شده و کاهش سرعت بازی از دروازه‌ خود دور نگه داشتند.

1915597

چلسی بدین ترتیب پس از تساوی هفته اول با لیورپول و شکست مقابل وستهام در هفته دوم، اولین 3 امتیاز فصل را برابر تیم تازه لیگ برتری شده لوتون تاون به دست آورد.

دیدگاه‌ها