کد خبر : 1960497 | 04 شهریور 1402 ساعت 08:31 | 16.3K بازدید | 36 دیدگاه

پوچتینو: این فصل تیم‌های بزرگ را به چالش می‌کشیم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، اعتقاد دارد تیمش در فصل جدید می‌تواند یک چالش جدی برای تیم‌های بزرگ باشد.

پوچتینو: این فصل تیم‌های بزرگ را به چالش می‌کشیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در بازی هفته سوم لیگ برتر انگلیس مقابل لوتون تاون با نتیجه 3-0 به برتری دست پیدا کرد.

در این دیدار برای چلسی رحیم استرلینگ(2بار) و نیکلاس جکسون گلزنی کردند.

مائوریسیو پوچتینو در نشست خبری پس از بازی در پاسخ به این سوال که استرلینگ چه کار متفاوتی نسبت به فصل گذشته انجام می‌دهد؟ گفت:"فصل گذشته اینجا نبودم و فقط می‌توانم از زمانی که آمدم صحبت کنم. او به روشی که می‌خواهد به تیم کمک می‌کند. او به خاطر عملکردش شایسته اعتبار کامل است، ما بسیار خوشحالیم، او می تواند گل ها و پاس گل‌های تیم را به ثمر برساند و سخت تلاش کند تا هر چه زودتر توپ را از حریف پس بگیرد. برای او بسیار خوشحالم زیرا او گفت که فصل گذشته فصل بسیار سختی بود."

بولت استقلالعملکرد تیم
این روشی است که ما دوست داریم کار کنیم. اگر شدت در لیگ برتر وجود نداشته باشد، پیروزی در بازی‌ها سخت است. من گذشته را نمی‌دانم، نمی‌توانم در مورد گذشته صحبت کنم. روشی که می خواهیم بازی کنیم این است، تیمی بسازیم که بتواند تیم های بزرگ را به چالش بکشد. این راهی است که ما دوست داریم روی آن کار کنیم و بسیار راضی هستیم. این بازی تنها اولین قدم در راهی است که می‌خواهیم بازی کنیم.

1915668

بولت استقلالعملکرد جکسون
ما از او نمی‌خواهیم که زیاد بدود یا فشار بیاورد. اخلاق کاری او شگفت انگیز است. فقط مسئله زمان است که او هم گل بزند. پیدا کردن بازیکنی مثل او سخت است. او پتانسیل تبدیل شدن به یکی از مهاجمان بزرگ لیگ برتر را دارد. او برای رشد به زمان و فضا نیاز دارد و ویژگی‌های فوق العاده‌ای دارد.

بولت استقلالنیاز به جذب مهاجم جدید
مانند هفته گذشته، روش کار ما تغییر نخواهد کرد. نتیجه مثبت بود، ما یک دروازه بان و یک بازیکن تهاجمی بیشتر می‌خواهیم اما مشخصات مناسب. این چیزی است که ما به آن نیاز داریم تا تعادل خوبی در زمینه های مختلف برای تیم فراهم کنیم. اگر بتوانیم به آنچه می‌خواهیم برسیم، اما اگر نه، پیش می‌رویم.

دیدگاه‌ها