کد خبر : 1960502 | 04 شهریور 1402 ساعت 08:08 | 33.4K بازدید | 16 دیدگاه

رد پنالتی و جنجال داوری در حوالی آزادی (عکس)

عدم اعلام پنالتی برای آلومینیوم مقابل هوادار تعجب همه اعضای این تیم را به همراه داشت.

رد پنالتی و جنجال داوری در حوالی آزادی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یک روز قبل از اینکه پرسپولیس و ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند و آن حواشی داوری اتفاق بیفتد، در نزدیکی این استادیوم، شاگردان سید مجتبی حسینی در مصاف بیرون از خانه در ورزشگاه دستگردی مقابل هوادار تهران قرار گرفتند و علی‌رغم اینکه با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیدند، اما نسبت به یک صحنه داوری اعتراض جدی داشتند.

آلومینیوم اراک در لحظات ابتدایی دیدار مقابل هوادار با نمایش هجومی توانست بارها دروازه حریف خود را تهدید کند و در دقیقه ۷ روی بی‌احتیاطی مدافع بنفش‌پوشان با خطا روی میلاد بدرقه صاحب یک ضربه پنالتی شود و گل اول را به ثمر رساند.

1915676
داور در این صحنه فاصله تقریبا ۴۰ متری با صحنه داشت و در زدن سوت تردید کرد و پنالتی نگرفت

اما جدا از این صحنه منجر به گل، در دقیقه ۲۰ هم مشکوک‌ترین صحنه داوری اتفاق افتاد؛ زمانی که مرتضی تبریزی با توپ‌ربایی عالی از مدافع هوادار خود را در موقعیت تک به تک قرار داد و می‌توانست گل دوم آلومینیوم اراک را به ثمر رساند، اما علیرضا حقیقی با خروج از دروازه برخوردی با این مهاجم داشت که بنابر تشخیص محمدرضا تارخ این برخورد پنالتی تشخیص داده نشد.

عدم اعلام این پنالتی در تصمیمی بحث برانگیز از سوی تارخ، موجب تعجب شدید مرتضی تبریزی و دیگر آلومینیومی‌ها شد و آنها اعتقاد داشتند داور می‌توانست دوباره نقطه پنالتی را نشان بدهد و شاید بخاطر اعلام پنالتی اول، از انجام این تصمیم صرف نظر کرد.

دیدگاه‌ها