کد خبر : 1960513 | 04 شهریور 1402 ساعت 10:10 | 649 بازدید | 1 دیدگاه

سیاست فدراسیون دوچرخه‌سواری جوانگرایی است

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور می‌گوید سیاست این فدراسیون جوانگرایی است.

سیاست فدراسیون دوچرخه‌سواری جوانگرایی است

به گزاش "ورزش سه" رسول اسدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیست و دومین دوره تور دوچرخه‌سواری تبریز-کندوان از امسال در تقویم فدراسیون جهانی "UCI" قرار گرفت و به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی افزود: رکابزنان حاضر در تور ایران-آذربایجان در این تور شرکت می‌کنند و محدودیتی برای حضور تیم های داخلی وجود ندارد و تمام تیم های داخلی قادر به شرکت در این تور هستند.

او ادامه داد: تور دوچرخه‌سواری تبریز-کندوان اولین رویداد بین‌المللی یک روزه ورزشی در کشور است که برگزار می‌شود.

اسدی گفت: تغییر زمان تور ایران آذربایجان به دلیل تقارن با بازی‌های آسیایی مهر ماه هانگژو چین، بود و ایجاد فرصت برای شرکت کردن راحت تر تیم ها در این تور در نظر گرفته شد.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری با بیان اینکه سیاست‌مان آماده تر شدن تیم‌های ایرانی برای بازی های آسیایی است، گفت: متاسفانه در این دوره شرکت کنندگان در بازی های آسیایی کمتر است، تمام فعالیت هایمان در راستای پیشرفت دوچرخه سواران جوان‌تر است.

او ادامه داد: علی لبیب بهترین رکابزن زیر ۲۳ سال است که جهت اعزام به بازی‌های آسیایی انتخاب شده است و در همه سطوح سیاست فدراسیون دوچرخه‌سواری جوان‌گرایی است.

اسدی عنوان کرد: تور دوچرخه‌سواری تبریز-کندوان اولین رویداد بین‌المللی یک روزه ورزشی کشور به حساب می‌آید.

وی افزود: ۱۲ تیم خارجی امسال با هزینه خودشان در تور ایران-آذربایجان حضور دارند و هیچ هزینه ای را برای حضورشان تقبل نکردیم.

بیست‌ودومین دوره تور یک روزه تبریز-کندوان با حضور ۱۵ تیم داخلی و خارجی از ساعت ۹ صبح امروز آغاز شده و شرکت‌کنندگان مسیر ۵۱ کیلومتری تبریز تا کندوان را رکاب می‌زنند.

دیدگاه‌ها