کد خبر : 1960525 | 04 شهریور 1402 ساعت 10:58 | 27.9K بازدید | 6 دیدگاه

رسمی: یک مهاجم دیگر از اینتر رفت

خواکین کوریا، مهاجم اینتر، با امضای قراردادی به صورت قرضی راهی المپیک مارسی شد.

رسمی: یک مهاجم دیگر از اینتر رفت

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که اینتر نسبت به فصل گذشته دچار تغییرات بسیاری در ترکیبش شده و امیدوار است که بتواند با این تغییرات شرایطش را هم بهبود ببخشد. 

آنها فصل پیش با مهاجمانی چون ادین ژکو، روملو لوکاکو و کوریا در زمین حضور پیدا می‌کردند اما حالا هیچ یک از این سه بازیکن در اختیار این تیم نخواهند بود تا ترکیب آنها حداقل در خط حمله دچار تغییر و تحول بسیار زیادی شده باشد. 

کوریا آخرین گزینه از بین این مهاجمان است که قصد ترک سن سیرو را داشت و روز گذشته راهی فرانسه شده بود تا در تست پزشکی باشگاه مارسی شرکت کند و توانست با موافقت این آزمایشات را پشت سر بگذارد. 

1915733

باشگاه مارسی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این بازیکن را با قراردادی قرضی به خدمت گرفته است. در قرارداد او بند خریدی وجود دارد که در صورت صعود این تیم به رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل بعد، این بند اجباری خواهد شد. 

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی و فرانسوی مدعی شده‌اند که مارسیا برای جذب این بازیکن مبلغ دو میلیون یورو به اینتر پرداخت کرده و در صورت تمایل برای فعال کردن بند خرید باید 10 میلیون یوروی دیگر به این باشگاه پرداخت کند. 

کوریا در اوایل ماه جاری میلادی 29 ساله شد و از سال 2018 تا امسال در لیگ ایتالیا حضور داشته است. او پیش از این پیراهن لاتزیو را به تن داشت و در سال 2021 با قراردادی به ارزش 33 میلیون یورو راهی اینتر شده بود.

دیدگاه‌ها