کد خبر : 1960536 | 04 شهریور 1402 ساعت 11:46 | 32.9K بازدید | 24 دیدگاه

خط و نشان برای کورتوا: کپا آمده که بماند!

کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان رئال، شب گذشته نمایش خوبی در ترکیب این تیم داشت تا نشان دهد که برای درخشش در مادرید مصمم است.

خط و نشان برای کورتوا: کپا آمده که بماند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سوم از فصل جدید لالیگا به مصاف سلتاویگو رفت و توانست با تک گل جود بلینگام این تیم را از سر راه بردارد. 

این اولین دیداری بود که کپا با پیراهن رئال مادرید در آن به میدان رفت. مصدومیت تیبو کورتوا از ناحیه رباط صلیبی و دوری هفت تا 9 ماهه او پس از انجام عمل جراحی باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به جذب کپا به صورت قرضی بگیرند.

کمتر کسی انتظارش را داشت که این بازیکن را در این فصل با پیراهن رئال ببیند اما حالا او در دروازه این تیم ایستاده و در اولین حضورش در میدان هم توانست نمایش خوبی داشته باشد. 

1915755

این بازیکن در بازی شب گذشته چهار بار مهار توپ داشت و توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد. هرچند او در دقایق ابتدایی بازی هم گلی دریافت کرد اما کمک داور ویدیویی این گل را به دلیل خطایی که روی او انجام شده بود مردود اعلام کرد. 

کپا در این بازی نتوانست پاسی کلیدی برای هم تیمی‌هایش ارسال کند اما درصد دقت پاسش 78 درصد بود که آمار قابل توجهی است و در نهایت هم عملکرد خوبش باعث شد که امتیاز 7.7 را در این دیدار بگیرد. 

این دروازه‌بان اسپانیایی پس از پایان بازی شب گذشته به خبرنگاران گفت: «من سعی کردم بازی را به آرام‌ترین شکل ممکن سپری کنم. بازی سختی بود و آنها در خانه به ما فشار آوردند. آرام آرام اعتماد به نفسم بیشتر می‌شود. من آخرین بازیکنی بودم که به این تیم اضافه شد. خوشحالم که گل زدیم و توانستیم برنده شویم.»

دیدگاه‌ها