کد خبر : 1960537 | 04 شهریور 1402 ساعت 12:15 | 48.4K بازدید | 24 دیدگاه

لال شده‌ام

بلینگام زبان ستاره رئال را بند آورد!

کمتر کسی تصور می کرد که جود بلینگام چنین شروع خوبی در رئال داشته باشد. حتی بازیکنان رئال مثل داوید آلابا نیز شگفت زده شده اند.

بلینگام زبان ستاره رئال را بند آورد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته موفق شد در زمین سلتا با یک گل پیروز شود. رئال برای رسیدن به گل پیروزی تا 10 دقیقه پایانی انتظار کشید تا اینکه جود بلینگام روی پاس خوسلو با ضربه سر دروازه میزبان را گشود و رئال با همان یک گل پیروز شد. این چهارمین گل ستاره انگلیسی در سه بازی رسمی برای رئال بود و با رکورد وسلی اسنایدر که توانسته بود در فصل 08-2007 به عنوان خرید جدید در سه بازی اول خود چهار گل بزند، برابری کرد.

1915763

داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال، مبهوت درخشش بلینگام شده و در مورد بلینگام گفت: «حرفی برای گفتن ندارم.»

آلابا در پایان بازی به خبرنگاران گفت: «ما بعد از این پیروزی احساس خیلی خوبی داریم. اصلا برد آسانی نبود. این پیروزی ها برای ما بسیار مهم است و ما را متحد و قوی می کند. گاهی اوقات بهتر است اینگونه پیروز شویم تا 4-0. حریف را از بالا پرس کردیم و موقعیت‌های گلزنی خوبی هم داشتیم. در مجموع به شایستگی برنده شدیم.»

1915764

او در مورد گل بلینگام نیز گفت: «بلینگام دیوانه است. نمی‌دانم چه بگویم و لال شده ام. او پسر خوبی است و در تمرینات بسیار سخت کار می کند. جود ویژگی های بسیار خوبی دارد و این را در تمرینات هم نشان می دهد.»

دیدگاه‌ها