کد خبر : 1960550 | 04 شهریور 1402 ساعت 12:35 | 32.2K بازدید | 16 دیدگاه

خوب شد پدری نیست

کدام انتقام، بارسلونا را فراموش کردم

کیکه ستین انگیزه انتقام جویی از بارسلونا ندارد و از اینکه فردا پدری در ترکیب بارسلونا نیست، ابراز خوشحالی کرد.

کدام انتقام، بارسلونا را فراموش کردم

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین در ژانویه 2020 بود که جای ارنستو والورده را روی نیمکت بارسلونا گرفت و در تابستان همان سال پس از شکست 8-2 بارسا از بایرن اخراج شد. بارسا با ستین قهرمانی لالیگا را به رئال واگذار کرد؛ در حالی که قبل از پاندمی کرونا صدرنشین بود. در لیگ قهرمانان نیز فاجعه شکست از بایرن رخ داد تا ستین برکنار شود. ستین بعدها گفت که در بارسلونا هرگز به او اعتماد نداشتند.

1915790

او اکنون هدایت ویارئال را برعهده دارد و تیمش فردا باید برابر بارسلونا قرار بگیرد. ویارئال در این بازی میزبان است. فصل گذشته ویارئال با ستین در رویارویی برابر بارسا مغلوب شد. ستین در مورد اینکه آیا این برای او هنوز یک بازی انتقامی است، گفت: «خیر. من هیچ رقابتی با بارسلونا ندارم و انتقام جویی یک قضیه بیهوده است. بارسلونا به عنوان یک باشگاه با اعتبار چندین ساله و تاریخچه غنی بسیار مورد احترام است. من برای مدت هشت یا 9 ماه در آن باشگاه بودم و از این بابت خوشحالم. همین.»

1912905

ستین در مورد غایبان بزرگ بارسا مثل رونالد آرائوخو، پدری و رافینیا گفت: «شما هرگز نمی‌توانید فکر کنید برابر بارسا حتی بدون بازیکنان بزرگش نیز شانس اول برد هستید. آن‌ها تیم بزرگی هستند، اما این درست است که آن‌ها مصدومان مهمی هم دارند. رافینیا سال گذشته بازی فوق العاده ای را اینجا برابر ما انجام داد. ما در مورد بازیکنانی مهم صحبت می‌کنیم، اما می‌دانیم که آنها بازیکنان باکیفیتی روی نیمکت دارند که می‌توانند بدون مشکل جایگزین آنها شوند.

1912904

در مورد پدری، او به نظر من یک بازیکن متفاوت است. خوشحال نیستم که مصدوم شده، اما غیبتش خبر خوبی برای ماست. او فصل قبل بسیار ما را اذیت کرد و قدرت بازی خوانی او می تواند به هر تیمی ضربه بزند. پدری بازیکن فوق العاده ای است، بنابراین بازی نکردن او باعث آرامش ما خواهد بود.»

دیدگاه‌ها