کد خبر : 1960586 | 04 شهریور 1402 ساعت 14:01 | 31.2K بازدید | 17 دیدگاه

پیشنهاد عابدزاده در حال بررسی

آغوش باز ماریتیمو برای بازگشت امیر

دروازه بان ملی پوش ایرانی ممکن است بعد از دو فصل حضور در اسپانیا بار دیگر به پرتغال بازگردد.

آغوش باز ماریتیمو برای بازگشت امیر

به گزارش "ورزش سه" امیر عابدزاده دروازه بان 30 ساله و ملی پوش ایرانی که فصل گذشته در تیم پونفرادینا توپ می زد ممکن است پس از دو فصل دوری بار دیگر به پرتغال و تیم ماریتیمو بازگردد. 

رکورد رسانه معروف پرتغالی در این رابطه نوشت که سبز و قرمزها(لقب ماریتیمو) از طریق کارلوس باتیستا معاون ورزشی ماریتیمو پیشنهادی را به ملی پوش ایرانی ارائه کرده اند، اما این بازیکن هنوز این پیشنهاد را نپذیرفته و پیشنهاد متقابلی را ارائه کرده است که اکنون روی فونتس، رئیس باشگاه در حال بررسی آن است.  تولیپا سرمربی تیم در حال حاضر سامو سیلوا، رومن سالین و پدرو گومز جوان را به عنوان دروازه بان در لیست خودش دارد.  

هنوز از جزئیات مربوط به پیشنهاد متقابل امیرعابدزاده به ماریتیمو نیست و باید دید آیا این بازی بار دیگر به تیمی باز می گردد که دوران خوب و موفقی را همراه آن در لیگ پرتغال سپری کرد. امیر به مدت 4 سال از سال 96 تا 1400 در ترکیب تیم ماریتیمو حضور داشت و 75 بار برای این تیم بازی کرد. او بازی‌های خاطره انگیز و درخشانی را همراه این تیم در لیگ پرتغال انجام داد و بارها به عنوان بازیکن برتر بازی، هفته و یا ماه لیگ انتخاب شد.

دیدگاه‌ها