کد خبر : 1960619 | 04 شهریور 1402 ساعت 15:00 | 57.6K بازدید | 31 دیدگاه

دست بسته رئال در حمله

وینیسیوس و واقعیت تلخی که فاش شد

رئال بدون وینیسیوس که در دقیقه 10 مصدوم و تعویض شد توانست سلتا را شکست دهد ولی غیبت ستاره برزیلی و نبود یک شماره 9 بزرگ کاملا به چشم آمد.

وینیسیوس و واقعیت تلخی که فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از یک بازی دشوار در بالائیدوس و مصدومیت وینیسیوس به لطف جود بلینگام، که زننده گل پیروزی با ضربه سر در دقیقه 81 بود، سالم بیرون آمد. چهارمین گل ستاره انگلیسی در سومین بازی که به تیم آنچلوتی اجازه داد تا با 9 امتیاز صدر جدول را حفظ کند.

1915907

نمایش نه چندان قدرتمندانه رئال در شروع بازی خیلی زود تحت تاثیر مصدومیت عضلانی وینیسیوس در دقیقه 10 قرار گرفت. اولین مورد مشکل عضلانی برای این بازیکن برزیلی در 6 فصل حضورش در رئال مادرید و دومین مصدومیت پس از آسیب دیدگی مچ پا مقابل آژاکس در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان سال 2019.

بدون وینگر برزیلی و پس از اینکه کارلو آنچلوتی در روز پنجشنبه تایید کرد که تیم 100 درصد کامل است، حالا لیست مهاجمان در دسترس رئال به خوسلو، رودریگو و براهیم کاهش پیدا کرده است.

1915628

باید توجه داشت که براهیم بیشتر یک هافبک است تا یک مهاجم خالص. اگر با چهار مهاجم از قبل به نظر می رسید رئال برای رقابت در همه جام ها با مشکل مواجه است، حالا این مسئله نگران کننده تر نیز خواهد شد. کافی است تصور کنید رئال در ماه فوریه و در شروع دور حذفی لیگ قهرمانان، وینسسیوس یا یکی از مهاجمان مهمش را از دست بدهد.

مشکل وینی جدی  به نظر نمی رسد اما ورود خوسلو به جای وینی نتوانست کیفیت بازی رئال را بهبود ببخشد هرچند او راضی کننده بود. 9 ملی پوش اسپانیایی کیفیت فنی وینیسیوس را ندارد ولی رئال با خوسلو در نبردهای هوایی درون محوطه جریمه دست بالاتر را داشت و روی ضربه سر خوسلو که به بلینگام رسید توانست گل برتری را بزند.

1915631

در رئال هم اکنون دنی سبایوس، آردا گولر، وینیسیوس، کورتوا و ادر میلیتائو مصدوم هستند. دیشب جود بلینگهام نیز در یک لحظه زنگ خطر را به صدا درآورد و به نظر می رسید زانویش آسیب دیده است. مرد انگلیسی دقایق زیادی لنگید و آنچلوتی در حالت آماده باش قرار گرفت اما در نهایت ترجیح داد در زمین بماند تا دوباره ناجی رئال شود.

دیدگاه‌ها