کد خبر : 1960629 | 04 شهریور 1402 ساعت 15:21 | 30.4K بازدید | 23 دیدگاه

خط و نشان داور مطرح برای سرخ‌آبی‌ها؛

داور معروف به خطیر و درویش هشدار داد!

گلاره ناظمی نسبت به عدم تیم‌داری باشگاه‌ها در لیگ برتر زنان واکنش نشان داد.

داور معروف به خطیر و درویش هشدار داد!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر فوتبال زنان از نیمه دوم آبان ماه آغاز خواهد شد و گلاره ناظمی به عنوان مسئول کمیته زنان در سازمان لیگ از عدم استقبال باشگاه‌ها برای تیم‌داری در بخش زنان می‌گوید. 

ماجرا از این قرار است که حدود دو ماه قبل، سازمان لیگ با ابلاغ یک نامه رسمی به تمام 16 باشگاه لیگ برتری آقایان، به آن‌ها اعلام کرد که برای تیم‌داری در لیگ برتر فوتبال زنان نیاز به خرید هیچ امتیازی نیست و در فصل آتی (لیگ شانزدهم) می‌توانند بدون خرید هیچ امتیازی وارد لیگ برتر شوند.

بلافاصله بعد از این ابلاغ سازمان لیگ بود که باشگاه‌های شمس‌آذر قزوین، استقلال خوزستان و پیکان تهران از تمایل خود برای حضور در لیگ برتر آتی فوتبال زنان خبر دادند اما تا این لحظه خبری از حضور باشگاه‌های بزرگی مثل سرخ‌آبی‌های پایتخت نیست.

این درحالی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اعطای مجوز حرفه‌ای به باشگاه‌ها، تیم‌داری در بخش زنان را یک امتیاز ویژه تلقی می‌کند اما هنوز این موضوع را الزام نکرده است. پیرو عدم استقبال باشگاه ها از این ابلاغ سازمان لیگ، گلاره ناظمی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: نمی‌دانم مشکل باشگاه‌ها چیست و چرا از زنان حمایت نمی‌کنند اما همینجا باید به آن‌ها اطلاع بدهم که برای فصل آینده دیگر خبری از اعطای امتیاز نیست و هر تیمی می‌خواهد در لیگ زنان حضور داشته باشد باید یا امتیاز یک تیم لیگ برتری دیگر را خریداری کند و یا از لیگ دو شروع کند.

ناظمی در بخش دیگری از سخنانش گفت: برای اعطای این امتیاز به باشگاه‌ها تلاش بسیاری کردیم اما با استقبال آن‌ها مواجه نشد. ما از آن‌ها امکانات عجیبی هم نخواستیم و برای مثال پرسپولیس در همین ورزشگاه درفشی‌فر هم می‌تواند از حریفانش میزبانی کند. اما باید عزمی برای این کار وجود داشته باشد که متاسفانه در باشگاه‌های ما این عزم وجود ندارد. گفتنی است که سپاهان و ملوان تنها تیم‌هایی هستند که سال هاست هم در فوتبال زنان و هم در فوتبال آقایان حضور فعالی دارند.

دیدگاه‌ها