کد خبر : 1960651 | 04 شهریور 1402 ساعت 16:29 | 25.7K بازدید | 12 دیدگاه

منتظر خودنمایی قایدی در شارجه باشید

فرهاد مجیدی نام ستاره ایرانی تیمش را در ترکیب دیدار با البطائح قرار داده است.

منتظر خودنمایی قایدی در شارجه باشید

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته دوم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال اتحاد کلباء که مهدی قایدی را در لیست و فرهاد مجیدی را روی نیمکت دارد، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (به وقت ایران) در استادیوم خالد بن محمد شهر شارجه مقابل تیم سه امتیازی البطائح قرار خواهد گرفت.

مهدی قایدی که در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ برتر امارات حضور کامل در ترکیب اتحاد کلباء مقابل تیم شارجه داشت و در جریان شکست چهار بر سه تیمش موفق شد یک گل تماشایی به ثمر رساند و روی دو گل دیگر موثر باشد، امیدوار است امروز هم نمایش خوبی برابر البطائح ارائه کند.

ستاره فصل گذشته استقلال که شروع درخشانی در لیگ برتر امارات داشت و علی‌رغم نمایش او، تیم اتحاد کلباء نتوانست مقابل شارجه پرستاره به پیروزی دست پیدا کند، انگیزه زیادی دارد امروز برابر البطائح که در ترکیب ابتدایی قرار گرفته، دوباره گلزنی کند و تیمش را به برد برساند.

شاگردان فرهاد مجیدی با وجود نمایش بهتر نسبت به شارجه در نخستین بازی فصل لیگ برتر امارات، در یک رقابت نزدیک و ناداوری علیه‌شان با نتیجه ۴ بر ۳  شکست خوردند که امروز به دنبال اولین برد در جدال خارج از خانه برابر البطائح هستند.

1915959

دیدگاه‌ها