کد خبر : 1960657 | 04 شهریور 1402 ساعت 17:09 | 49.8K بازدید | 37 دیدگاه

گابریل ویگا جدیدترین ستاره دوری روشن

جواهر اسپانیایی رسما راهی الاهلی عربستان شد

گابریل ویگا، ستاره جوان و 21 ساله سلتاویگو به صورت رسمی راهی الاهلی عربستان شد.

جواهر اسپانیایی رسما راهی الاهلی عربستان شد

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که از چند روز قبل نیز خبر آن منتشر شده بود، گابریل ویگا، بازیکن 21 ساله تیم ملی جوانان اسپانیا با عقد قراردادی رسمی راهی الاهلی شد تا به جوان‌ترین خرید تیم‌های عربستانی از قاره اروپا تبدیل شود.

این انتقال در شرایطی رخ داد که تیم‌های مطرح و بزرگی مانند رئال مادرید، بارسلونا و ناپولی سخت به دنبال جذب گابریل وگا بودند ولی او در نهایت تصمیم گرفت تا فوتبالش را در قاره کهن ادامه دهد.

1915974

ویگا یکی از استعدادهای جوان اسپانیا به شمار می‌رود و فصل قبل نیز در 36 دیدار لالیگا برای سلتاویگو به میدان رفت که حاصل آن 11 گل و چهار پاس گل بود و همین درخشش‌ها سبب شد تا ارزش او در سایت ترنسفر مارکت در عرض فقط یک سال از یک و نیم میلیون یورو به 30 میلیون یورو برسد.

قرارداد ویگا با الاهلی برای مدت چهار سال به امضا رسیده و گفته می‌شود که او دستمزد سالیانه 12 و نیم میلیون یورویی دریافت می‌کند. ضمن اینکه تیم عربستانی برای جذب ستاره اسپانیایی، 30 میلیون یورو به سلتاویگو پرداخت کرده است.

1915973

لازم به ذکر است که پیوستن این ستاره جوان و آینده دار به الاهلی، شوک بزرگی را به بسیاری از روزنامه‌ها و شبکه‌های خارجی و بین المللی وارد کرد. حتی تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید نیز این انتقال را شرم آور خوانده بود.

الاهلی در این پنجره تابستانی، ستاره‌های مطرحی از جمله ادوارد مندی، راجر ایبانیز، فرانک کسیه، ریاض محرز، آلان سنت ماکسیمین، روبرتو فیرمینو و مریح دمیرال را جذب کرده و حالا گابریل ویگا به هشتمین خرید آنها تبدیل می‌شود.

دیدگاه‌ها