کد خبر : 1960674 | 04 شهریور 1402 ساعت 18:15 | 39.8K بازدید | 14 دیدگاه

آرسنال از کسی ضربه خورد که فکرش را نمی‌کرد

آرسنال بعد از دو برد پیاپی در دو هفته اول لیگ برتر در اولین دقیقه دیدار سومش مقابل فولام دروازه خود را باز شده دید.

آرسنال از کسی ضربه خورد که فکرش را نمی‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال، نایب‌قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، فصل جدید را با دو پیروزی پیاپی در دو هفته اول مقابل ناتینگهام فارست و کریستال پالاس آغاز کرده و از دقایقی پیش در هفته سوم به مصاف فولام رفت.

این دومین دیدار خانگی این فصل شاگردان آرتتا در ورزشگاه امارات بود و توپچی‌ها امیدوار بودند بتوانند به روند پیروزی‌های خود در هفته سوم هم ادامه بدهند.

1916004

اما در حالی که بازی تازه آغاز شده بود و کمتر از یک دقیقه از شروع مسابقه می‌گذشت این فولام بود که توپچی‌ها را شوکه کرد. گلی که با دو اشتباه عجیب و غریب از بوکایو ساکا و آرون رمزدیل به ثمر رسید.

ساکا در سمت چپ پاس رو به عقبی برای بن وایت ارسال کرد اما این پاس او به بدترین شکل ممکن ارسال شد و توپ در اختیار آندریاس پریرا هافبک برزیلی فولام قرار گرفت. پریرا در حال پیشروی متوجه شد که رمزدیل از دروازه‌اش بیرون آمده. هافبک برزیلی تصمیم گرفت توپ را به شکل چیپ از بالای سر دروازه‌بان آرسنال عبور دهد و با اینکه نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند اما توپ از رمزدیل عبور کرد تا در گوشه سمت چپ دروازه توپچی‌ها آرام بگیرد.

در ادامه بازی در نیمه اول با وجود توپ و میدان تماما در اختیار شاگردان آرتتا بوده اما آنها با وجود فشار زیاد هنوز موفق به باز کردن دروازه فولام نشده‌اند.

1916003

دیدگاه‌ها