کد خبر : 1960679 | 04 شهریور 1402 ساعت 19:07 | 4.7K بازدید | 8 دیدگاه

توقف در هفته دوم: دورتموند زور پارسال را ندارد

دورتموند در هفته دوم بوندس‌لیگا مقابل بوخوم که در هفته اول شکستی سنگین را تجربه کرده بود با تساوی 1-1 متوقف شد.

توقف در هفته دوم: دورتموند زور پارسال را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند نایب‌قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا هفته گذشته فصل جدید را با پیروزی 1-0 مقابل کلن آغاز کرده بود اما امروز در هفته دوم در خانه بوخوم نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1-1 به دست نیاورد.

1916016

بوخومبوخوم در اولین موقعیت جدی این مسابقه به گل رسید تا تیم ادین ترزیچ در شوک فرو برود. کوین اشتوگر، هافبک اتریشی بوخوم، در سمت چپ محوطه جریمه توپ را از ماکسیمیلیان ویتک دریافت کرد و شوت او با واکنش ضعیف کوبل، دروازه‌بان دورتموند، وارد دروازه این تیم شد.

1916017

در دقایق بعدی هم بوخوم بهتر بازی می‌کرد و بازیکنان این تیم چند شوت به سمت دروازه زردپوشان شلیک کردند. در دقیقه 32 فیلیپ هوفمان از فاصله نزدیک با ضربه سر تیر دروازه دورتموند را به لرزه درآورد تا زردپوشان با خوش‌شانسی از دریافت گل دوم نجات پیدا کنند.

در دقایق بعدی تا پایان نیمه اول هر دو تیم چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه‌ها ایجاد کردند که هیچکدام به گل تبدیل نشد تا نیمه اول با برتری 1-0 بوخوم به پایان برسد.

1916018

دورتمونددر نیمه دوم دورتموند اولین فرصت جدی خود را به واکنش ضعیف دروازه‌بان بوخوم به گل تبدیل کرد. در دقیقه 56 دونیل مالن وینگر هلندی زردپوشان از بیرون از محوطه جریمه شوتی با پای راست شلیک کرد که با اشتباه سنگربان حریف وارد دروازه شد تا کار به تساوی کشیده شود.

1916019

دورتموند از دقیقه 60 به بعد نمایش بهتری داشت و کم کم شروع به فشار آوردن روی دروازه بوخوم کرد. در دقیقه 62 شوت فلیکس انمچا از درون محوطه جریمه به تیر دروازه برخورد کرد تا دو تیم از این نظر هم مساوی بشوند.

با اینکه دورتموند در این دقایق بهتر بازی می‌کرد اما حملاتش زهردار نبود و بوخوم بارها روی ضدحمله‌ها حرکات سریعی روی دروازه حریف سازمان داد. در دقیقه 89 دورتموند در یکی از آخرین فرصت‌های خوب این بازی توسط یولین برانت توپ را به یوسفا موکوکو سپرد اما شوت او از کنار تیر عمودی بیرون رفت.

بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید تا شاگردان ادین ترزیچ در دومین هفته از فصل جدید متوقف شوند.

دیدگاه‌ها