کد خبر : 1960704 | 04 شهریور 1402 ساعت 20:55 | 13.5K بازدید | 1 دیدگاه

ممی زاده: رفتار اوزینیدیس دوستانه است

عاشق گل‌های سه امتیازی هستم

خرید این فصل گل گهر در خط تهاجمی تک گل سه امتیازی تیمش در هفته سوم را به ثمر رساند.

عاشق گل‌های سه امتیازی هستم

به گزارش ورزش سه، گل گهر با یک گل نساجی را در یک بازی سخت شکست داد ‌و این تک گل مهدی ممی زاده بود که سه امتیاز این بازی خارج از خانه را به سیرجانی‌ها داد.

*تا دقیقه ۵۰
وینگر این فصل گل گهر درباره این بازی گفت: “خوشبختانه توانستیم سه امتیاز بازی را که حقمان هم بود بگیریم. نیمه اول را خوب شروع کردیم و به جرات می‌توانم بگویم که تا دقیقه پنجاه بازی کامل در دست ما بود. موقعیت‌هایی داشتیم که خداروشکر منجر به این شد که توانستیم در دقیقه ۳۶ گل بزنیم.” 
او افزود: ”نیمه دوم هم بازی خوبی را به اجرا گذاشتیم اما زیر فشار هواداران نساجی و بازیکنان این تیم که در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشتند برای دقایقی بازی از دستمان خارج شد ولی خدا را شکر که بازی با همان نتیجه یک بر صفر تمام شد.”

*گل سه امتیازی
او در رابطه با گل سه امتیازی‌اش و آیا این درخشش ادامه دار خواهد بود عنوان کرد: “خوشبختانه پایم در گل‌گهر به گلزنی باز شد و مطمئنم که این موضوع ادامه دار خواهد بود. عاشق زدن گل‌های سه امتیازی هستم و قبلا در صنعت نفت هم این کار را کردم. “

1915426

*درباره اوزینیدیس
بازیکن فصل گذشته نفت آبادان همچنین گفت: “مربی فوق‌العاده‌ایی داریم که از دانش بالایی برخوردار است و با بازیکنان مثل یک دوست رفتار می‌کند و کنارشان است.”

*سهمیه آسیایی
بازیکن گل گهر در رابطه با اینکه چگونه می‌خواهند حضور در رتبه‌های بالای جدول را حفظ کنند گفت: “تیم خیلی خوبی داریم. قطعا می‌جنگیم که بالای جدول باشیم و سهمیه آسیایی را نیز کسب کنیم.”
او که یکبار طعم دعوت به تیم ملی را هم چشیده در این باره گفت: “تمام تلاشم را می‌کنم که با بازی‌های خوبی که انجام می‌دهم برای بار دوم به تیم ملی دعوت بشوم .”

دیدگاه‌ها