کد خبر : 1960710 | 04 شهریور 1402 ساعت 21:08 | 28.5K بازدید | 7 دیدگاه

ادین ترزیچ:

ستاره دورتموند جدی‌تر باشد، شاعر فوتبال می‌شود!

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، بعد از تساوی مقابل بوخوم از مهاجم تیمش کریم آدیمی انتقاد کرد و گفت او باید مقابل دروازه حریف جدی‌تر باشد.

ستاره دورتموند جدی‌تر باشد، شاعر فوتبال می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند که فصل گذشته تا روز آخر صدرنشین بوند‌س‌لیگا بود و قهرمانی را به صورت میلی‌متری به بایرن مونیخ واگذار کرده بعد از یک پیروزی خفیف در هفته اول امروز در مقابل بوخوم به تساوی 1-1 رضایت داد.

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، در نشست خبری بعد از بازی به انتقاد علنی از مهاجم تیمش کریم آدیمی پرداخت و گفت اگر او قدر فرصت‌هایش را بیشتر می‌دانست دو امتیاز برای زردپوشان از دست نمی‌رفت.

1916104

قبلا هم گفته‌ایم کریم آدیمی باید جدی‌تر باشد
ما قبلا هم گفته‌ایم که کریم باید جدی‌تر باشد. این اولین بار نیست که او این حرف را از ما می‌شنود. کریم می‌تواند درخشان باشد. او در حدی است که اگر بخواهد روزی می‌تواند به عنوان شاعر فوتبال معروف شود. ولی در صورتی که موثرتر ظاهر شده و کمتر فراز و نشیب داشته باشد.

بازی ندادن به مارکو رویس
در دورتموند شما می‌توانید حق‌‌تان را به دست بیاورید. ما تصمیم گرفتیم در این پست از فلیک انمچا استفاده کنیم چون او هفته پیش عالی کار کرده بود. فلیکس در پیش‌فصل هم عالی بود.

1916105

تساوی در دومین هفته بوندس‌لیگا چقدر تلخ است؟
ما اگر موثرتر بازی می‌کردیم و از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم حتما پیروز می‌شدیم. فصل تازه شروع شده و هنوز زمان زیادی باقی مانده و نباید نگران بود.

دیدگاه‌ها