کد خبر : 1960715 | 04 شهریور 1402 ساعت 21:26 | 25.8K بازدید | 80 دیدگاه

29 امتیاز توسط این دو مرد مهار ناپذیر

نیشیدا - ایشیکاوا ستارگان مو به موی فینال آسیا!

نیشیدا بازیکن شماره یک و ستاره تیم ژاپن با 15 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن فینال والیبال جوانان بود.

نیشیدا - ایشیکاوا ستارگان مو به موی فینال آسیا!

به گزارش"ورزش سه" این بازیکن ژاپنی با 5 امتیاز در ست اول و 6 امتیاز در ست دوم و 4 امتیاز در ست سوم  پانزده امتیاز برای تیمش به دست آورد تا امتیازآورترین بازیکن تیمش و بازی باشد. پس از او ایشیکاوا ستاره دیگر تیم ژاپن با درخشش خود بخصوص در ست سوم 14 امتیاز به دست آورد تا تنه به تنه با نیشیدا جزو بهترین بازیکنان زمین باشد. 

1912075

در ایران میلادعبادی پور پرامتیازترین بازیکن است که در سه ست جمعا 8 امتیاز به دست آورد. در ست اول 2 امتیاز در ست دوم 5 امتیاز و در ست آخر 1 امتیاز به دست آورد. بعد از او صالحی با 7 امتیاز در ست‌‌های اول و دوم و بدون امتیاز در ست سوم در رتبه دوم است. حسینی، سیدمحمد موسوی، صابر کاظمی و فلاح در این بازی هر یک 5 امتیاز آوردند و امین اسماعیل نژاد تنها 4 بار موفق به کسب امتیاز شد. تک امتیاز باقی مانده ایران در سه ست هم به وادی می‌رسد. 
ایران جمعا در این مسابقه 31 امتیاز به دست آورد که برای شکست دادن تیم ژاپن کافی نبود. در تیم ژاپن نیشیدا 24 بار اقدام به آبشار زدن کرد که سیزده بار آن را در زمین ایران خواباند. ایران هیچ امتیازی از سرویس نگرفت اما ژاپن 5 امتیاز را از سرویس‌ها از آن خود کرد.

دیدگاه‌ها