کد خبر : 1960764 | 04 شهریور 1402 ساعت 07:12 | 3K بازدید | 2 دیدگاه

هوش مصنوعی پاسخ می‌دهد

هوش مصنوعی از صلاح عبور کرد!

هوش مصنوعی به چند سوال در خصوص انتقال احتمالی محمد صلاح از لیورپول به الاتحاد عربستان پاسخ داده است.

هوش مصنوعی از صلاح عبور کرد!

به گزارش ورزش سه، شایعات پیرامون انتقال محمد صلاح به الاتحاد عربستان به اوج خود رسیده و جنجال‌هایی را در بین هواداران لیورپول ایجاد کرده است. در پی این اتفاقات، هوش مصنوعی به دو سوال مهم درباره این انتقال احتمالی پاسخ داده است.

سوال اول: اگر محمد صلاح به الاتحاد برود، بهترین گزینه جانشینی او در لیورپول چه کسی است؟

به سختی می‌توان جایگزین مناسبی برای محمد صلاح در لیورپول پیدا کرد، چرا که او یکی از بهترین بازیکنان جهان است اما اگر او به الاتحاد برود، لیورپول ممکن است گزینه‌های بالقوه‌ای برای جبران داشته باشد:

1. کیلیان امباپه، بهترین گلزن پاری سن ژرمن که یکی از بهترین بازیکنان جهان به حساب می‌آید. سرعت، قدرت، تکنیک و تمام کنندگی بازیکن فرانسوی چیزی است که او را قادر به شکستن رکورد با لیورپول می‌کند.

1915245

2. آنسو فاتی، بازیکن بااستعداد بارسلونا، یکی از مطرح‌ترین بازیکنان جوان فوتبال اسپانیا به حساب می‌آید. این بازیکن اسپانیایی سرعت و قدرت دریبل زنی فوق‌العاده‌ای دارد و همین باعث می‌شود تا بتواند در موقعیت‌ها تفاوت ایجاد کند.

1907127

بولت پرسپولیسسوال دوم: اگر لیورپول موفق به امضای قرارداد با این بازیکنان نشد، از بین بازیکنان فعلی چه کسی می‌تواند به جای صلاح در پست وینگر راست بازی کند؟

اگر لیورپول موفق به جذب هیچ یک از این بازیکنان نشود، دیوگو ژوتا می‌تواند به عنوان وینگر راست به جای صلاح بازی کند. ژوتا یک بازیکن هجومی همه‌کاره است که می‌تواند در چندین پست در خط حمله بازی کند و از نظر توانایی گلزنی و همچنین دریبلینگ خوب است.

علاوه بر ژوتا، بازیکن دیگری که می‌تواند در پست وینگر راست بازی کند دومینیک سوبوسلای است. او یک بازیکن جوان و با استعداد است که در تابستان 2023 از لایپزیش به لیورپول پیوست و سرعت و مهارت در دریبل‌زنی بالایی دارد.

با این حال، ژوتا و سوبوسلای هر دو هنوز نسبتا جوان هستند و تجربه چندانی برای بازی در لیگ برتر ندارند؛ بنابراین بازی به عنوان جانشین محمد صلاح برای آنها دشوار خواهد بود.

دیدگاه‌ها