کد خبر : 1960775 | 05 شهریور 1402 ساعت 00:37 | 27K بازدید | 22 دیدگاه

شکست رم در خانه ورونا: سردار کجایی!

رم در بازی خارج از خانه مقابل ورونای 10 نفره با نتیجه 2-1 شکست خورد.

شکست رم در خانه ورونا: سردار کجایی!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته دوم سری A تیم‌های رم و هلاس ورونا امشب به مصاف هم رفتند.

ویدئو: 309062

ژوزه مورینیو و شاگردانش در این بازی خیلی زود غافلگیر شدند و برخلاف تصورشان دیدار دشواری را طی کردند.

1916246

بازی از سوی میزبان با نظم بیشتری شروع شد تا اینکه روی ضدحمله سریع، ورونا توپ را به زمین رم ببرد و دفع نامناسب توپ توسط روی پاتریسیو پس از شوت از راه دور، به اوندری دودا فرصت داد تا در دقیقه 4 اولین گل میزبان را به ثمر برساند.

رم بعد از این گل در صدد جبران نتیجه بود و تلاش برای گلزنی به ورونا را تا پایان نیمه اول دنبال می‌کرد اما 45 دقیقه نخست به هیچ وجه مطابق انتظار جالوروسی پیش نرفت.

در دقیقه 43 آن‌ها خوشحال بودند که ضربه سر برخورد کرده به دست راست ایساک هین خطای پنالتی اعلام می‌شود. داور ابتدا بازی را متوقف کرد و معتقد به پنالتی بود اما پس از بررسی VAR تصمیمش را رد کرد و دستور به ادامه بازی داد.

1916248

رم که فرصت گلزنی به دست نیاورد، در نیمه اول یک گل دیگر هم دریافت کرد. دودا این بار هم روی گل تیمش اثرگذار بود. پاس او به عمق، موقعیت کایریل اونگونگه را فراهم کرد. او به سمت محوطه جریمه حرکت کرد و پس از اینکه دیگو یورنته را هم دریبل زد، در دقیقه 3+45 با ضربه پای چپ دروازه حریف را باز کرد.

1916255

رم که در نیمه اول با دو گل شکست خورد برای نیمه دوم شروع خوبی داشت. در دقیقه 56 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. پس از اینکه ضربه لورنزو پلگرینی به مدافع حریف برخورد کرد و از زمین فاصله زیادی گرفت، حسام عوار در نزدیکی دروازه پیش از خروج دروازه‌بان موفق شد با ضربه سر آن را به گل تبدیل کند.

در نیمه دوم ورونا برای حفاظت از برتری‌اش بیشتر عقب نشسته بود و در مقابل حملات رم سعی داشت بیشتر از ضدحملات استفاده کند. آن‌ها راه‌های نفوذ رم را بسته بودند تا اینکه یک اشتباه موجب شد تا بازیکن ورونا کارت قرمز دریافت کند.

1916256

پس از اینکه ایساک هین نتوانست مانع از فرار آندره‌آ بلوتی به سمت دروازه شود او را قبل از ورود به محوطه جریمه متوقف کرد. داور با بررسی این صحنه به کمک VAR تصمیم به اخراج او گرفت و با کارت قرمز مدافع ورونا را از زمین خارج کرد.

1916257

روی همین ضربه ایستگاهی به دست آمده، پلگرینی پشت توپ ایستاد و شانس خود برای به ثمر رساندن گل تساوی را امتحان کرد. ضربه محکم او پس از برخورد به تیرک افقی به زمین برخورد کرد و دفع شد.

1916258

این بازی که درگیری‌های قابل توجهی هم در جریان بازی به خصوص در نیمه دوم داشت با 10 دقیقه وقت اضافه در پایان همراه شد که فشار رم در این زمان هم بی‌اثر بود و نتیجه در نهایت 2-1 به سود ورونا به پایان رسید.

دیدگاه‌ها