کد خبر : 1960783 | 05 شهریور 1402 ساعت 01:14 | 85.5K بازدید | 46 دیدگاه

اشتباه عجیب دروازه‌بان یونایتد سوژه توئیتر شد

پیراهن دخیا برای اونانا گشاد است! (عکس)

آندره اونانا در بازی این هفته مقابل ناتینگهام فارست عملکرد خوبی نداشت تا شروع ناموفقش با شیاطین سرخ ادامه داشته باشد.

پیراهن دخیا برای اونانا گشاد است! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد بعد از شکست هفته گذشته مقابل تاتنهام روز گذشته در یکی از بازی‌های هفته سوم لیگ برتر به سختی از سد ناتینگهام فارست گذشت تا 6 امتیازی شود.

بولت پرسپولیساین تیم در همان 5 دقیقه نخست بازی روز گذشته دو بار دروازه خود را باز شده دید اما توانست در ادامه ضمن جبران این گل‌ها، کار را با پیروزی پشت سر بگذارد.

آندره اونانا، دروازه‌بان تازه وارد یونایتدی‌ها که شروع موفقی با تیم جدیدش نداشته در بازی با ناتینگهام فارست هم روز کابوس واری را پشت سر گذاشت تا نارضایتی شدید هواداران را باعث شود.

او که با رقم بالایی راهی اولدترافورد شد از همان ابتدا منتقدان زیادی داشت و شروع ضعیفش به انتقادات افزوده است. او مقابل ناتینگهام فارست در عرض 5 دقیقه دو گل خورد و روی گل اول حریف کاملا مقصر بود.

ویدئو: 308993

تایوو آونی در دومین دقیقه از بازی با اونانا تک به تک شد و خیلی راحت توانست دروازه او را باز کند چرا که دروازه‌بان نیجریه‌ای منچستر پیش از زدن ضربه روی زمین سر خورده و عملا خلع سلاح شده بود. همین اشتباه کافی بود تا منتقدان اونانا در شبکه‌های اجتماعی دست به کار شده و به او خرده بگیرند.

1916272

تصویر فریز شده از لحظه بهم خوردن تعادل اونانا درست زمانی که بازیکن حریف قصد ضربه زدن به توپ داشت طی ساعات اخیر توسط منتقدان این دروازه‌بان دست به دست می‌شود و برخی از آنها معتقدند که پیراهن داوید دخیا برای دروازه‌بان سابق اینتر گشاد است و او لایق چنین هزینه‌ای نبوده است. البته اریک تن هاخ اعتقاد زیادی به این دروازه‌بان دارد و امیدوار است گذر زمان همه چیز را حل کند.

دیدگاه‌ها