کد خبر : 1960791 | 05 شهریور 1402 ساعت 08:00 | 24.5K بازدید | 66 دیدگاه

جذب مهاجم برای پرسپولیس از نان شب واجب‌تر است

حلالی: نمی‌فهمم چرا عبدی را از دست دادند

هافبک سابق پرسپولیس اعتقاد دارد رقابت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های پرستاره یک رقابت ناعادلانه است.

حلالی: نمی‌فهمم چرا عبدی را از دست دادند

به گزارش "ورزش سه" پرسپولیس بعد از دو برد در دو هفته ابتدایی، برابر ذوب آهن در ورزشگاه آزادی و یک بازی انتقادبرانگیز به تساوی یک، یک رسید. این نمایش و نتیجه‌اش که روی یک گل به خوبی عجیب رقم خورد-و البته گل پرسپولیس نیز به گواه کارشناسان آفساید بود- در روزی اتفاق افتاد که گروه بندی لیگ قهرمانان انجام شده و پرسپولیس در گروه مرگ مسابقات با النصر، الدحیل و استقلال تاجیکستان همگروه شده بود. 

اسماعيل حلالي بازيكن اسبق تيم ملي و باشگاه پرسپوليس درخصوص وضعيت باشگاه‌هاي ایرانی در آسيا و همين‌طور بازي پرسپولیس مصاحبه مفصلی با "اعتماد" انجام داده که در زیر می‌خوانید: 

بولت پرسپولیسگروه‌بندي ليگ قهرمانان آسيا 
پرسپوليس در سخت‌ترين گروه است، چون ‌همه تيم‌هاي اين گروه‌ خوب هستند، اما براي موفقيت بايد همه اين تيم‌ها را برد. براي ثبت بهترين‌ عملكرد نبايد كاري به نام تيم‌ها داشت. بايد كمربند را سفت كرد و از روز اول با رقيبان مبارزه كرد. اين يك مبارزه ناعادلانه ‌است، مخصوصا تيم‌هاي عربستاني كه معادلات را كلا به‌هم زدند و فكر مي‌كنم ‌تيم‌هاي ما نبايد اشتباهي داشته باشند. پرسپوليس باتوجه به تجربه دو دوره حضور‌ در فينال آسيا در پنج سال گذشته باز هم شانس زيادي دارد تا به مراحل بالاتر صعود كند. اکنون در آسيا تيم‌هايي كه حضور دارند ضعيف نيستند. تمام گروه‌ها تقريبا يك سطح هستند اما گروه پرسپوليس سخت‌تر. نساجي را بعيد می‌دانم صعود کند ‌چون سال اول حضورشان است اما اميدوارم دو تیم دیگر صعود کنند. كار نساجی سخت است چون تجربه كمي در اين بازي‌ها دارند. 

1679870

بولت پرسپولیسVAR  
دو سال است كه تلويزيون را روشن مي‌كنيم مي‌گويند از ۶ ماه ديگر VAR داريم اما هيچ اتفاقي نيفتاده. حالا ممكن است مجبور شويم براي همين مسئله برويم كشورهاي همسايه بازي كنيم. به نظر من اگر به كشورهاي همسايه نرويم بهتر است و اگر شركت ‌نكنيم بهتر است. برويم زيرساخت‌ها را حل كنيم. كشورهايي كه از نظر وسعت و‌ جمعيت شايد يك‌دهم كشور ما نيستند و اصلا فوتبال ندارند، برويم به آنها رو بيندازيم ‌تا در كشور آنها بازي كنيم. ما بايد خيلي وقت قبل به اين فكر مي‌كرديم و متاسفانه اكثر مديرهاي ما راستش را نمی‌گویند. يكي از پوئن‌ها كه جلوي اين تيم‌ها قدعلم‌ كنيم‌ هواداران ما بودند. وقتي هوادار نباشد نه بازيكن‌ مثل آنها داريم و نه ساختارمان مثل آنها مي‌شود. 

بولت پرسپولیسپرسپولیس بدون مهاجم 
جذب حداقل يك مهاجم‌ ششدانگ از نان شب هم براي اين تيم ‌واجب‌تر است. هر چند چون ۴ مهاجم‌ ازدست ‌دادند ۲ تا مهاجم‌ بايد جذب كنند. نساجي در حد‌ خودش بازیکن دارد، اما سپاهان فوق‌العاده است و شانس زيادي دارد. آنها فيناليست آسيا بودند و ساختار خوبي دارند. 

بولت پرسپولیسشکست غرب در فينال مقابل شرقي‌ها  
يك مقدار چرخه چرخيده به خاطر وجود بازيكناني كه عربستاني‌ها گرفتند و ‌فكر مي‌كنم امسال غربي‌ها بتوانند جام آسيايي را از شرقي‌ها بگيرند. 

1677867

بولت پرسپولیستساوی پرسپوليس مقابل ذوب‌آهن  
تصور خودم اين بود كه رفته‌رفته شرايط بدني و فني بچه‌هاي پرسپوليس بهتر شود اما نمي‌دانم چه اتفاقاتي افتاد كه ما آن بازي خودمان را انجام نداديم و درصد پاس‌هاي اشتباه‌مان خيلي بالا بود. از تلويزيون هم معلوم بود زمين استاديوم آزادي زياد وضعيت خوبي ندارد و بچه‌ها هم مي‌گفتند با توجه به لايه‌هاي دفاعي ذوب‌آهن و اينكه آنها فضاها را بسته بودند پرسپوليس ناچار بود به بازي سرعت بدهد، گاهي بايد تك‌ضرب بازي مي‌كرديم تا سرعت بازي بالا برود. يكي از دلايل وضعيت بد چمن و ديگري نبودن تماشاگر بود. اينها از دلايلي است كه پرسپوليس مقابل ذوب‌آهن عملكرد خوبي نداشت و دو امتياز خيلي حساس را در اين بازي خانگي از دست داد اما در كل ما بايد اين ضعف‌هاي‌مان را برطرف كنيم، چون اكثر تيم‌ها در تهران مقابل پرسپوليس بسته بازي مي‌كنند. بايد شرايط زمين را هم بهتر كرد و روي مشكلات تاكتيكي هم كار كنند تا اين اتفاق در بازي بعد رخ ندهد. 

بولت پرسپولیسگل به خودی سروش 
اگر بخواهيم راجع به گل حرف بزنيم بايد بگويم درست است كه پاس به عقب زماني كه تيم مقابل فشرده بازي مي‌كند خوب است اما به نظرم خيلي بيش از حد با دروازه‌بان بازي مي‌كنيم. هافبك‌ها رو به عقب بازي مي‌كنند و همين هم باعث شد گل بخوريم. حالا اين اتفاق در فوتبال مي‌افتد اما بازي كردن بيش از حد با دروازه‌بان يكسري مشكلات ايجاد مي‌كند. بيرانوند آمد توپ را بگيرد. داريم كه دروازه‌بان از دروازه خارج مي‌شود تا توپ را بگيرد! اما سروش ديد كافي نداشت. ما بازيكناني داريم كه به سمت دروازه اصلا پاس نمي‌دهند و اگر هم مي‌خواهيم اين كار را انجام دهيم بايد پاس به بيرون از چارچوب باشد. بيرانوند كارش را درست انجام ‌داد اما سروش براي لحظه‌اي دچار اشتباه شد و اين اتفاق افتاد. 

1915103

بولت پرسپولیسموقعیت‌های هدر رفته 
پرسپولیسی‌ها شوت‌هاي خوب نمي‌زدند. وقتي تيم‌هاي رقيب در درون هجده قدمي خودي جمع مي‌شوند بايد كار كنند تا خوب شوت بزنند. نكته ‌ديگر اينكه بعد از اين‌ گولسياني آمد با ضربه سر پرسپوليس به گل رسيد. پرسپوليس الان‌ مهاجمي كه بتواند سر بزند ندارد و بازي‌هايي كه گره مي‌خورد نيز مهاجمي ‌كه بتواند گره كار را باز كند، ندارد. 

بولت پرسپولیسنیمکت نشینی گولسياني  
تفكر مربي است. من بارها مصاحبه كردم و گفتم كه پرسپوليس در قلب دفاع مشكلات آنچناني ندارد و يكي از رموز موفقيت تيم دروازه‌بان و دو بازيكن جلويي بود كه خيلي بي‌نظير عمل كردند. اگر من بودم تغييراتي در اين پست ايجاد نمي‌كردم. كنعاني‌زادگان بازيكن ملي‌پوش است اما زماني آمد كه در آنجا پرسپوليس خوب كار مي‌كرد. اگر من بودم به آن پست دست نمي‌زدم اما خب هر مربي عقايد مختلفي دارد و قابل احترام است. 

بولت پرسپولیسعملكرد شهاب زاهدي  
پستي كه شهاب زاهدي بازي مي‌كند پست او نيست. شهاب به اين پست نا آشنا است چون‌ او در پست وينگر بازي مي‌كرد. دليلش را واقعا نمي‌دانم ‌كه چرا عبدي را از دست دادند آن‌هم در شرايطي كه ‌مهاجم نداشتند. خيلي براي من جالب بود و اين هم شما بايد از كادرفني بپرسيد كه چرا عبدي را با توجه به گل‌هاي حساسي كه زده بود و مهاجم هم نداشتيم به اين راحتي از دست دادند. 

بولت پرسپولیسگل آفساید به ذوب 
چه آفسايدي بود؟! نه! 

1916127

بولت پرسپولیسشرایط پرسپولیس 
به نتيجه كاري نداريم اما نوع بازي بايد رفته رفته بهتر شود و ايرادات را برطرف كرد وگرنه بله در اول فصل هستيم و ۳ بازي ۷ امتياز نتيجه بدي نيست. درست كه دو تا بازي هم‌ خانگي بود اما بايد مشكلات را هم حل كرد. بايد مشكلات چمن را هم حل كنند چرا بايد در بهترين فصل با اين مشكل روبه‌رو شويم. 

بولت پرسپولیسبازي بعدي مقابل فولاد  
فولاد با توجه به اتفاقاتي كه برايش رخ داده در حال حاضر اصلا شكل خوبي ندارد. نمي‌دانم ‌براي باشگاه بزرگ فولاد چه اتفاقاتي افتاده اما كلا سه باخت دادند و ۷ يا ۸ گل دريافت كردند كه اتفاق خوبي براي آنها نيست.‌ اما پرسپوليس بايد بازي خودش را به نمايش بگذارد و نبايد دست‌كم بگيرد. يكي از مشكلات‌ پرسپوليس هم گرماي هوا است كه اميدوارم از پس اين مشكل بربيايند و‌ بهترين اتفاق براي‌شان رقم بخورد.

دیدگاه‌ها