کد خبر : 1960823 | 05 شهریور 1402 ساعت 11:49 | 44.7K بازدید | 2 دیدگاه

طعنه همسر ستاره برزیلی به نیمکت‌نشینی: چه خوب!

همسر داوید نرس، ستاره بنفیکا، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به نیمکت نشینی او واکنش نشان داد.

طعنه همسر ستاره برزیلی به نیمکت‌نشینی: چه خوب!

به گزارش "ورزش سه"، بنفیکا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ پرتغال به مصاف ژیل ویسنته رفت و با نتیجه 2-3 در این بازی به پیروزی رسید. 

برخلاف انتظارات، نرس در این بازی هم روی نیمکت حضور داشت و تنها به عنوان بازیکن تعویضی موفق شد برای کمک به تیمش در دقیقه 64 وارد زمین شود. او در این دقایق کوتاه هم نمایش خوبی داشت و حتی راجر اشمیت پس از بازی گفت این نمایشی است که شایستگی حضور در ترکیب اصلی را به او خواهد داد. 

با این حال، به نظر نمی‌رسد که این بازیکن و خانواده‌اش از شرایط چندان راضی باشند. همسر او پس از پایان این دیدار عکسی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:« در لیسبون همه چیز خوب بود.»

1916345

این شرایط ممکن است باعث شود که نرس و خانواده‌اش در فکر ترک این باشگاه باشند. او که چندان هم از این وضعیت راضی نیست چند روز پیش به مناسبت پنجاهمین بازی با پیراهن بنفیکا به خبرنگاران گفت:« من متمرکز هستم، مهم نیست چقدر بازی کنم. همیشه دوست دارم نقش مهمی داشته باشم. مهم نیست چند دقیقه بازی کنم. همیشه مصمم هستم به بنفیکا کمک کنم و هواداران را خوشحال کنم.»

زنیت پیش از این تلاش کرده بود این بازیکن را به خدمت بگیرد اما روی کاستا و دیگر مدیران این باشگاه به این درخواست پاسخ منفی داده بودند.

دیدگاه‌ها