کد خبر : 1960850 | 05 شهریور 1402 ساعت 13:10 | 72.6K بازدید | 55 دیدگاه

توهین PSG به نیمار: از شر پررو راحت شدیم!

هواداران پاری سن ژرمن با برافراشتن بنری در بازی شب گذشته برابر لانس از جدایی نیمار ابراز خوشحالی کردند.

توهین PSG به نیمار: از شر پررو راحت شدیم!

به گزارش "ورزش سه"، نیمار پس از چندین سال حضور در پاری سن ژرمن بالاخره تصمیم گرفت این باشگاه را ترک کند و راهی باشگاه الهلال عربستان شد. 

این ستاره برزیلی تا سال 2027 با پی اس جی قرارداد داشت اما دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در این باشگاه نداشت و درگیری‌هایی که در چند ماه اخیر با هواداران این تیم به وجود آمده باعث شد که او به صورت جدی به فکر ترک پاریس باشد. 

این درگیری‌ها و اعتراض هواداران پی اس جی به بازیکنان این تیم حتی تا جایی پیش رفت که آنها مقابل منزل این بازیکن حضور پیدا کردند و شعارهایی را علیه او سردادند که با ناراحتی شدید او همراه شد و او را برای جدایی از این باشگاه مصمم کرد. 

در حالی که به نظر می‌رسد نیمار با ترک پارک دو پرنس و حضور در لیگ عربستان با توجه به تمامی مواردی چون دستمزد، پاداش‌ها و شرایط و مزایای خاصی که در اختیارش قرار گرفته از این جدایی بسیار خوشحال است اما هواداران پی اس جی هم به همان اندازه از این اتفاق راضی به نظر می‌رسند. 

1916394

این تیم شب گذشته در هفته سوم رقابت‌های لیگ فرانسه میزبان لانس بود و بنری که هواداران این تیم با خود به ورزشگاه بردهن بودند توجه بسیاری را جلب کرد. روی این بنر نوشته شده بود: «نیمار: بالاخره از دست این پررو راحت شدیم».

پی اس جی در این بازی با درخشش کیلیان امباپه و دو گلی که این بازیکن وارد دروازه حریف کرد پیروز شد. شایعات درباره جدایی او پس از لیونل مسی و نیمار همچنان به گوش می‌رسد اما هنوز هیچ تصمیمی به صورت رسمی اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها