کد خبر : 1960880 | 05 شهریور 1402 ساعت 15:15 | 70.2K بازدید | 28 دیدگاه

نصفه و نیمه او هم کافی است

فرانسه مبهوت نمایش عثمان دمبله

دمبله در پی اس جی هنوز فرم ترسناکش را نشان نداده ولی او دیشب در پارک دو پرنس همه را مبهوت خود کرد.

فرانسه مبهوت نمایش عثمان دمبله

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله هنوز بهترین نسخه خود را با پیراهن پاری سن ژرمن نشان نداده است. بازیکن سابق بارسلونا دو بازی با این تیم فرانسوی انجام داده، (هر دو در لیگ) و گلی نزده و پاس گل هم نداده است. با این حال، در اولین بازی خود در پارک دو پرنس (دیشب برابر لانس)، حرکات و نفوذهایش بسیاری از طرفداران تیم پاریسی را تحت تاثیر قرار داد. او البته یک فرصت گل واضح را از دست داد و در تصمیم‌گیری نهایی موفق نبود.

1916436

دانیل ژورب، بازیکن و مربی سابق فوتبال، که بین سال‌های 1986 تا 1989 عضو پاری سن ژرمن بود، نمایش دمبله را ستود.

او در مورد دمبله گفت:« احساس می شود که دمبله هنوز در بالاترین سطح خودش نیست، اما با این وجود به اندازه کافی خوب بازی می کند. او هنوز دمبله واقعی نیست، اما همین دمبله نصفه و نیمه هم برای لیگ فرانسه کافی است. او ضربه زیادی به رقبای فرانسوی خواهد زد.»

1916437

ژورب ادامه داد: «دمبله و امباپه همدیگر را می شناسند و دوستانی صمیمی هستند. آنها می خواهند با هم بازی کنند و خوش بگذرانند. در زمین دنبال هم می گردند و بسیار هماهنگ هستند. این زوج واقعا ترسناک است.»

1916438

لازم به ذکر است که عثمان دمبله با اختلاف بیشتر از همه مورد تشویق هواداران پاریسی قرار گرفت و به نظر زودتر از تصورات جای خود را در قلب هواداران باز کرده است.

دیدگاه‌ها